Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Sendte et brev fredags morgenen.. ca 09.00.. ( husker ikke når posten blir hentet) Brevet skal bare en time unna så ikke noe lang vei og "reise" hehe.. Men er egentlig veldig veldig viktig at det brevet er fremme til mandagen.. Kan dere roe meg ned med at ja.. Det har kommet frem da..=)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Burde strengt tatt vært framme i dag. Det er meningen at det bare skal ta en virkedag, men man vet aldri helt med posten. Hvorfor er det så viktig, da? Nysgjerrig, jeg!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Det kommer nok frem til mandag =)). Jeg fikk en stor pakke som var sendt bare dagen før (for en uke siden- ca en time unna)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2008 Venter mykje penger når det brevet kommer frem.. hehe,.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2008 Nå hørtes det ut som jeg drev med seriøs utpressing her.. haha.. =)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Slik bruker det å være med sendinger. Tar utgangspunkt i mandag nå. Sender man et brev på mandag før kl. 16 så skal det normalt være fremme tirsdag. Sender man en pakke før kl. 16 så skal den normalt være fremme onsdag.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2008 Er med andre ord godt mulig at brevet er motatt i dag!?? Ahh.. Ringe og sjekke noe her nå.. hihihi...;o
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Mest sansynlig i dag ja ) Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå