Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Huff, vi oppdaget akkurat at jenta vår på 11 mnd har en ganske stor kul under den venstre brystvorten. Den er mye større på venstre side enn på høyre! Vi er litt nervøse for at noe er galt, noen som vet hva det er eller om det er normalt??? Jeg har brukt nesespray den siste uken pga av begynnende brystbetennelse, kan babyen ha blitt påvirket av det og kjertlene hennes vokst? Huff, noen som vet noe om dette?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Fikk ingen svar så jeg dytter meg selv litt opp. Sitter og venter på telefon fra helsesøster, men det tar jo en evighet...
Mina Sophie Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 hei du... Vår datter på 5 mnd har også en kul under den ene vorten, har hatt det helt sia fødselen.....dette er ganske normalt, de har våre hormoner laaang tid etter fødselen...Så fremt det ikke virker betent eller jenta er påvirket i sin almenntilstand, ville jeg tro dette forsvinner av seg selv snart igjen.. Det er i hvertfall det vi har fått beskjed om på vår helsestasjon. Men det er litt skummelt, enig i det... Håper dette hjalp litt...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Hei, og takk for svar. Jeg tror kulen kom da jeg begynte med nesesprayen m/oxytocin. Bare så rart at det kun er en kul på venstre side som er nesten så stor som en femkroning. Hun er ellers i fin form så det virker ikke som noe plager henne. Huff, det er fælt å engste seg for de små
Mina Sophie Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Ja, det er ikke noe moro...blir jo så redd for disse nurkene..Men det er helt sikkert noe som er ufarlig håper jeg, og som går over snart.. Men skjønner at du blir bekymret...Det er DET som er en god mamma vetu, trøst deg med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå