fjåsa1980 Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Noen som kan hjelpe meg, er gått tom for Linktabeletter og sliter så sinnsykt med halsbrann. Får man forresten tak i dem på bensinstasjoner elllr er det bare apotek? Noen andre forslag, har ikke sodavann i huset.... Holder på å bli sprø
LilleBanan blir storebror Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Har du melk i huset da?? Synes det fungerer bedre enn Link jeg da men det er vel individuellt kansje. Verd et forsøk vaffal
3troll blir til 4troll Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 fikk tips om Lovehearts ... ellers kan du jo prøve samarin. sjokoladepudding med vaniljesaus og går .. melk .. is...
fjåsa1980 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2008 Huff liker ikke melk jeg egentlig, men drakk kakao stad, kjente ihvertfall ikke noe bedring da.... men kanskje bedre med kun melk. Men kommer til å brekke meg så veldig av det... er dett ikke noe annet jeg kan gjøre
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Jeg synest egentlig at bare vann hjelper:) kaldt vann, slukker den hvertfall for en stund..
Sannali Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Har fått tilps om mandler (merket ikke så mye) og rå poteter (ganske bra). Utover dette har det vært melk og Gaviscon som har hjulpet meg gjennom nettene. Det KAN jo hende de har Gaviscon/Link på bensinstasjoner, de har jo Paracet etc.. Lykke, lykke til! Ps, fikk akupunktur mot sure oppstøt i går, trengte hverken melk eller Gaviscon på kvelden:)
nattugle 4 barn og 2 engler Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Tyttebær skal også være bra....
Nybakt_mamma=) Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 enten samarin, nyco eller love hearts!! de funker kjempebra
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 *tygge noen mandler *tygge 2-3 t-skjeer rå havregryn *sitronsaft (det er faktisk base, tro det eller ei *eple *lovehearts *melk *samarin *rå potet Håper det kan hjelpe. Grusomt med halsbrann!!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Hei dere..jeg lurer på en ting.... Dere som har halsbrann...hadde dere også Kraftig/vanlig svangerskapskvalme??? Please svar:)
Ladybug~N&E Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 jeg jobber i butikk og der har vi syrenøytraliserende i apotekskapet vårt. ikke usannsynlig at de selger det på bensinstasjoner også!!! ellers anbefaler jeg titralac fra apoteket. det tar halsbrannen på null komma svisj og varer relativt lenge. jeg tok to hver kveld. (det var da jeg fikk halsbrann men funker på dagen og altså!!) og jeg kjente halsbrannen forsvant. var det ekstra ille tok jeg 4. (man kan ta 20 om dagen) smaker sånn vanlig peppermynte og kan tygges og svelges, suges på eller bare skylle ned med vann. og det er 200stk i boksen så man går ikke så fort tom;)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 Oboy!!! Har hatt skikkelig halsbrann her mange dager og da er det eneste som hjelper mot det enten Balancid eller Oboy!!
Gkm1 Skrevet 20. januar 2008 #14 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har hatt halsbrann nesten hele svangerskapet og drikker nyco og samarin så det holder. Link og graviscon kostet mer enn det hjalp Den siste mnd derimot fant jeg endelig natteroen Jeg sover på venstre side! Det har hjulpet meg 100% med halsbrannen. Om jeg snur meg på natta er den der igjen med en gang! Hater å sove den veien, men av to onder velger jeg den minste. Hjelper forresten også mot trykk på blæra så jeg er bare oppe en gang pr natt på do Håper det kan hjelpe deg litt for tro du meg, jeg VET hvor jævlig det er!
Gkm1 Skrevet 20. januar 2008 #15 Skrevet 20. januar 2008 Og nei, jeg har ikke vært plaget med kvalme i det hele tatt! Kun halsbrann og det har egentlig vært mer enn nok!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 20. januar 2008 #16 Skrevet 20. januar 2008 Lovehearts og mandler funker for meg :-)
trebarnsmamma? Skrevet 20. januar 2008 #17 Skrevet 20. januar 2008 Dere må slutte å anbefale lovehearts jenter!!!!!!!!!!!!!!!!! De som synes det hjelper HAR IKKE halsbrann, da har dere rett og slett bare mindre ubehag. Dersom man HAR halsbrann er det å knaske lovehearts det samme som å helle bensin på bålet. Man skal holdet seg langt unna sukker, kaffe, juice, sterk mat, tomater og løk samt brus dersom man har halsbrann. Jeg tar Link, men må nå over på en reseptbelagt medisin fordi halsbrannen min er blitt så ekstrem at jeg kan vri meg i smerte. Har for øvrig ekstrem svangerskapskvalme, og hadde det i forrige svangerskap også - så det har absolutt en sammenheng for den som lurte på det over her.
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 20. januar 2008 #18 Skrevet 20. januar 2008 Hvorfor tygge sukkertøy som Loveheart og ødelegge tennene sine, når det finnes bra produkter for halsbrann på apoteket da??? Aldri skjønt vitsen med det jeg .... Selv har jeg passet på å ikke spise så mye sterk mat, og ikke for sent på kvelden. Drikke et glass melk før sengetid, og bruk ellers Gaviscon når det står på som verst! Det fikk jeg anbefalt på apoteket, men ikke nyco/samarin. det var visst ikke bra å bruke for gravide sa de på apoteket, så da ble det Gaviscon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå