Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Huff, etter en særdeles hektisk uke og helg, må jeg innrømme at jeg knapt har ofret den lille i magen en tanke. Glemmer nesten at jeg er gravid til tider, i hvert fall nå når formen er bra. Stakkars liten, men i en hektisk hverdag med småbarn i huset allerede, er jeg redd denne babyen ikke blir stas i det hele tatt. Pappaen er også langt mindre engasjert denne gang, besteforeldre og andre er også mindre interessert. Det gjelder vel meg selv også, til en viss grad. Stakkars unge! Får så dårlig samvittighet..
maria isabell Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 ikke ha dårlig samvittighet:) du kommer jo til å bli like glad i denne babyen også...flott at du har litt å gjøre, da går ventetiden fortere...
Hilde_85 Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Tror jeg ikke vil være noe problem når den kommer ut! Du har jo alt vært gravid en gang og kjent den spenningen, og det har far, og besteforeldre og. Men dere alle vil nok være stolte og spente når den kommer
gullegget Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Jeg kan love deg at slik er det ikke her. Venter nummer tre og jeg gleder meg så tiden står stille til jeg skal til jordmor å høre hjertelyden, ul, se på vogn, kjøpe første plagg:) Men nå er det ikke tid til å sitte å snakke masse gravid prat,og føle på det. Ikke ha dårlig samvittighet!!!
2 fine små Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har saa mye mer roen i dette svangerskapet (nr 2) fordi alt er ikke nytt denne gangen, vet jo mer hva jeg har i vente, baade av 3. trim, foedsel, barselstiden, spedbarn og babytiden, saa det er vel noe med det. Og saa har jeg det mindre hektisk selv denne gangen, saa selv om jeg er mye roligere, saa tror jeg at jeg gleder meg like mye, om ikke mer, siden jeg forstaar det bedre denne gangen. Men jeg faar ikke daarlig samvittighet fordi om jeg glemmer babyen i ny og ne, det gjoer jeg ikke... Og saa er de noe med naar barna kommer da, da blir jo alt snudd paa hodet, og man KAN jo ikke glemme babyen. =o) Lykke til!
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Jeg venter også nr 2. Jeg velger å tro at vi er mer "forberedt", i hvertfall på de fysiske forandringene, tegnene til liv osv. Men gleden ved å få et barn er alltid stor, så jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke ALLTID husker hvilken uke+dag jeg er på vei. Jeg har bare ikke tid til å sitte helt stille og tenke på at jeg er gravid, like mye som jeg kunne det med nr 1. Det betyr ikke at nr 2 ikke er viktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå