Gå til innhold

Noen med erfaring fra Singapore Airlines?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å fly laaangt med min datter som da vil være 1 år.

Bestilt billett med Singapore Airlines da jeg har hørt de skal være gode på service.

Håper på at jeg får ta med paraplytrille inn på flyet sånn at jeg kan bruke denne ved mellomlandingene. Dette skal være i orden i følge reiseselskapet jeg har bestilt billetten gjennom, men man vet jo aldri. Har jo hørt om andre som har kommet på flyplassen og så fått vite at de ikke får ta med seg trillen likevel. Håper det ikke skjer med meg da jeg reiser alene med henne og har en del venting innemellom.

Noen som har erfaring med å fly med Singapore Air med baby/barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke reist med barn, fordi den gangen hadde jeg ingen, men må bare fortelle om min opplevelse av Singapore Airlines likevel: Det er virkelig det beste flyselskapet i verden! Jeg reiste Norge - Australia alene, og grua meg litt til laaaaaang flytur alene. Ingen grunn til bekymring - man får sin egen tv-skjerm med 23 kanaler (juhu!), pledd og puter og masse god mat og masse snacks innimellom..... Storkosa meg!

Skrevet

Hadde ingen barn men jeg var stoooorfornøyd med de. Mange hadde med barn så ut som de hadde det fint de også =0) GOOOOD TUR =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...