En_av_hver Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Skal i gang med ketolyse (bestilte pakke i går). Tror du at du vil hjelpe meg litt i starten? Dvs at jeg kan "plage" og "mase" litt på deg i starten? Blir veldig glad hvis du orker.-)))
En_av_hver Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. januar 2008 Har skjønt at du har litt peiling hi, hi:-)
Cat.68 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 bare mas du, i kveld har jeg gått ut av ketolysen vil jeg tru. Jeg må fordi jeg skal opereres på tirsdag. Man skal ikke være i ketolyse noen dager før en operasjon. Men da jeg er ferdig er det på`an igjen. Vi kan da hjelpes ad.!!! ;o))
En_av_hver Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Å så bra! Har lest innlegg fra laaangt tilbake og vil gjerne ha litt hjelp av deg:-) Masse lykke til med operasjon!!!!!:-)
Cat.68 Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Bare rop ut du, så skal jeg svare så godt jeg kan ;o)) Takk for lykkønskninger. Æææ bare 2 dager igjen nå!!!!
Frøloffen & solskinnsbolla Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 HVor kan man bestille sånn ketolyse pakke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå