Gå til innhold

Svithun kombi vogn. . . .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjennskap til denne typen vogn? Positive og negative erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det til de siste to gutta. Funka veldig bra, var god bag på den, gode bremser og gode hjul. Eneste jeg var misfornøyd med var at handlenettet under vogna var festet med borrelås som begynte å bli dårlig på slutten. Men da hadde vi jo brukt den i 3 år....

Men synes vi hadde en god vogn.

Skrevet

takker for respons :-) jeg har fått ei sånn vogn av søskenbarnet mitt nemlig,,,,,,er ca 1 år gammel bare, og liiiiite brukt. har ingen erfaring med denne typen fra de forige barna så greit å vite:-)

Skrevet

Kjøpte den og solgte den etter et par mnd...

Sorry og måtte si det,men det er en skikkelig dritt vogn!!!!!!

Syns min var vinglete,slapp i soffet,baggen var sinsykt liten...hadde mareritt om hvordan jeg slkulle plassere et barn oppi den osv....

Hver sin smak,dette var min mening!!

Prøv den ut og selg den videre vis du ikke er fornøyd....

Skrevet

Vi har også denne typen. Er en lillebror av Simo, fortalte en forhandler meg. Vår er også penr brukt og vi betalte bare 1000kr. Har ikke brukt den mye enda, første trilleturen i går. Men så langt er vi veldig fornøyd, god å trille!!

Eneste negative er at bagen er litt liten, blir veeldig fullt med en voksipose oppi der;) men det går!

Skrevet

Det er ikke ``lillebror`` til simo men simo kjøpte opp merket for mange år siden.Så nå kjører de vogna under simo for og få den på markede igjen.

Billig og grei vogn.

Men ville anbefalt og prøvd andre også...

Svithun er et norskprodusert merke som har eksistert i mange år.

Skrevet

Ok, litt feilinformert jeg da;)

Men hvis du HI skal bruke vogna over lang tid, og ikke bare de aller første mnd, så ville jeg nok kanskje rådet deg til å finne en med større bag.. Det blir TRANGT oppi der når poden begynner å vokse seg stor..

Skrevet

Ja,jeg syns å at bagen ser litt liten ut. . . . Men jeg tenker som så at nå går vi mot vår,og da kan jeg bruke vogn'a uten bag etterhvert. . . Med pose oppi såklart. . . Og,vogna fikk jeg gratis så er uansett ikk ett tap for meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...