Gå til innhold

Brus?

Mamma til Snupp & Lillegutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når smakte deres barn brus for første gang?

Min snupp fikk brus for første gang på to-årsdagen sin, var ikke spesielt begeistret (gjorde store øyne da hun kjente kullsyren..).

Skjønner ikke helt poenget med at de skal få smake brus så tidlig, jeg ble sett på som kjempesær da jeg ikke ville gi henne brustil jul.. (hun har ikke mast om det heller).

Tror det blir en stund til neste gang vi tilbyr henne det, siden hun ikke ble "frelst" da hun fikk det forrige helg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg let det gå så lenge som muleg, blir 2 i april og har forløpig ikkje smakt. Ho har ikkje ville smake sjølv om vi har det i glaset (sjelden vi drikk brus så ho ser det).

Skrevet

ja jøsses navn.Hun smakte for første gang når hun var et å et halvt.Nå er hun to å får et glass hver lørdag.Storebroren får jo,så da skal hun liksom bare stå å se på da eller?? nei,vet du hva.de blir ikke syke eller får dårlig helse av å få et glass brus en gang i uken.Tenk å stas å godt da!!Jo,det lille der må de få lov til å ha.Det er vertfall min mening!! :)

Skrevet

Ja er opp til kvar enkelt kva dei ønsker å gi barna sine, men så lenge tulla mi ikkje føler for å smake så gråter eg ikkje av den grunn. :) Men at man ikkje skal gi det eine barnet brus menst den andre ser på (og har lyst på) er eg einig i. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...