Gå til innhold

Nekter å legge seg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt på neste 15mnd er helt umulig å legge om kvelden...de siste ukene har hun holdt det gårende til langt på kveld. Jeg er helt fortvilet og vet ikke min arme råd lengre. Er helt utslitt for tiden.

Noen som har noen råd å gi til en fortvilet mor??????

Noen som har en metode som fungerer????

HJEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære deg!

Kjenner meg veldig godt igjen. Datteren min har vært svært vanskelig etter juleferien, hun fyller snart 16 mnd. Sist uke spurte naboen min om det gikk bra med henne... Stønn. Hun har det veldig bra, men hun vil helst sitte oppe med mamma og pappa.. Vi måtte være litt strenge. Det gikk en ukes tid med gråt. Vi gikk inn hvert 10 min og sa god natt, nå må du sove, alle smokkene ble kastet i veggen en etter en, og hun var veldig sint.. Etter ca 5 kvelder sov hun med en gang.. Takk og lov, vi har selv vært slitene i perioder.. Lykke til:)

Skrevet

Hei!

min datter er bare 13mnd da, men hun var også vrang etter jula. Jeg begynte å være veldig bestemt både på leggerutiner og klokkeslett for legging og oppståing på morgenen. I tillegg ordna jeg senga slik at hun ikke så meg selv om jeg var på rommet, for det har hun alltid reagert på, ser hun meg så roer hun seg ikke. som buggi sier, litt gråt blir det, men de trenger ikke hylskrike, bare du er konsekvent så funker det. min datter får heller ikke lov å komme i vår seng på natta lengre uansett, for da prøver hun seg hele tida for å få komme til oss.

Kanskje musikk eller lydbok eller slikt kan hjelpe, noe nytt som opptar henne så hun i alle fall roer seg i senga og ser noe positivt med å være der?

Bare mine tanker, så får vi håpe det blir bedre! lykke til!!!

Skrevet

Skjønner deg veldig godt... jeg er oxo lei den skrikinga på kvelden... før var amalie kjempe flink til å legge seg, sovna omtrent med engang, men nå er det protester hver kveld...kaster smokker og bamser ut av senga og sutrer når det ikke er mer igjen å kaste..hehe..

vi går oxo inn å sier god natt, og går ut igjen, og går inn etter 10 min om det ikke hjelper.. det er tøft, men det blir bra til slutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...