Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Min lille snupp feiret toårsdagen sin forrige helg, og hadde selvfølgelig ballonger! Den ene ballongen ble hun så glad i at hun ville ha den med i senga da hun skulle sove. Jeg sa nei, vil ikke at hun skal ha ballong i senga (litt prinsipp, men også fordi: den kan sprekke, hun kanskje vil begynne å suge/tygge på den, farlig med gummien etc). Mannen min var helt uenig og kunne ikke skjønne hvorfor snupp ikke kunne få det med seg. Er det jeg eller mannen min som er sær?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Enig med du:) Liten sjanse for at det skal skje noe, men biter av ballong er noe av det farligste de kan få i seg av løse deler, med tanke på kvelning. Umulig å få opp av halsen:(
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Helt enig med deg. Barn skal ikke ha ballong med i sengen. Ballong biter er kjempefarlig da de kan føre til kvelning og en får det ikke oppigjen. Hva med å henge ballongen i en tråd slik at den stiger tilvers fra sengen?? Da er ballongen der, men samtidig ikke oppi sengen??? Kan det være en løsning eller si at ballongen må sove på gulvet til i morgen?? Også feks legge et teppe ol over den, si god natt osv??? Og du er ikke sær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå