Gå til innhold

Noen som har kjent liv veldig tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 13 + 2 og har den siste uken følt at jeg kjenner litt liv i magen og synes det er veldig tidlig. Sist gang kjente jeg ikke liv før i uke 17 og synes det er rart at jeg kjenner noe så tidlig, men samtidig ligner det veldig på det jeg kjente i starten sist. Noen andre som har kjent noe så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foeler ogsaa det, men det kan jo ogsaa vaere luftbobler... =o)

Skrevet

Jeg er 2.gangs og kjente liv allerede fra uke 11 og hver dag siden det=) SÅ det er mulig!!(var seff i så tidlig med første)

Skrevet

Interessant....da er det kanskje det her ogsaa? Saa koselig, det er spesielt paa kveldene jeg kjenner det, naar jeg er rolig selv. Morsomt!

Skrevet

Kjente liv tidlig denne gangen. 2.gangs. en gang i uke tretten, tror jeg. Kunne kjenne utenpå allerede i uke 16.

Skrevet

Jeg er førstegangs i slutten av uke 13, og jeg er sikker på at jeg har kjent liv.

Har kjent det en gang tidligere denne uken; det var som om en liten fisk slo halen sin mot livmorveggen (altså akkurat i det område hvor livmora ligger.)

Var bare et lite sekund, så forsvant det, men er sikker på at det var h*n.

Gleder meg til at det kommer igjen, men har god tålmodighet. =)

Skrevet

Kjente bevegelse i slutten av uke 11 begynnelsen av uke 12..

Sist kjente jeg ca i uke 16..

Og det er noe som ligger og styrer neddi magen nå mens jeg skriver så ingen tvil om at det er bevegelse nei...

Skrevet

Jeg er førstegangs og kjente helt tydelig liv da jeg var 14+4, og hver dag siden det:-) Dette er til tross for at morkaka dekker omtrent hele framsida av livmora....

Skrevet

Hei! Jeg kjente også liv i uke 13, føltes likt som det *epona* beskriver! Og dette er min 1.! :-)

Skrevet

Fisk, ja, det var en god beskrivelse! Mange snakker om sommerfuglbevegelser, men det passer IKKE.

Skrevet

jeg tror jeg kjente noe når jeg var 14+1, men syns ikke det kjentes ut som noen fisk eller sommerfugl jeg. klarer ikke helt å forklare hvordan følelse jeg fikk, men ikke verken fisk eller sommerfugl..

Skrevet

Jeg kjente også liv i uke 11 nå!! Små "bomp" inni magen.. Og kjenner det flere ganger om dagen! Var aldri i tvil om at det var liv og ikke luft jeg kjente, for det er helt annerledes.. Nei ikke tvil på det og bare nyt det!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...