Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har masse grønt betendelsesliknende guffe i øynene. Synes å huske at man kan ta på morsmelk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, morsmelk hjelper. Ta en liten dråpe i øynene morgen og kveld. Trenger ikke mer så vidt jeg husker

Skrevet

gutten min hadde det også, gikk ikke bort med morsmelk...måtte få resept på dråper hos legen etter 6 uker...kan være tette tårekanaler eller, bare puss eller bakterier som hun kan ha fåd ved fødselen.!

Skrevet

jenta mi hadde også sånn fra hun ble født. Fikk beskjed om å prøve saltvann\mm i første omgang. Det funket ikke og jeg måtte også få øyedråper da hun var 3 uker. Lykke til med lille snuppa :)

Skrevet

Min lille hadde også dette da han var helt liten. Jeg laget til ganske sterk kamille te og vasket øyet hans med det. Etterpå dryppet jeg i noen dråper. Gjorde dette et par ganger så var vi kvitt guffen. Da hadde jeg lenge dryppet med saltvann og morsmelk uten at det gjorde det bedre.

Lykke til:)

Skrevet

Gutten min og hadde det! Han hadde tett tårekanal på det ene øyet, og da fikk vi beskjed om å masere inne i øyekroken. Hjelper nok på noen, men ikke på han... Han er nå ni mnd og har endelig vokst det av seg... Var veeeeldig lei av å tørke det bort hele tia... Men dette var nok et litt ekstremt tilfelle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...