Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på en uke har ekstremt tørr hud, er det noen som vet om jeg bør gjøre noe eller om dette er hormoner??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gikk du over tiden?

det er ganske normalt, vesla mi hadde så tørr hud på hender og føtter at hun så ut som hun kunne sprekke opp lissom..

smør med babyolje eller morsmelk. det går som regel bort av seg selv etterhvert. Men ikke vask henne for ofte, og iallefall ikke med såpe, det tørker ut huden

Skrevet

Nei gikk ikke over, men kan jo prøve med morsmelk også, har forsøkt babyolje hun ble ikke mye bedre og litt rød i huden.

Skrevet

Snuppa mi hadde også kjempetørr hud de første ukene. Huden flasset faktisk av på rygg og mage. Jeg gjorde ingenting og det ordnet seg selv etter noen uker. Hun er fortsatt tørr på ankler og hendene så der smører jeg med Aderma krem

Skrevet

Tror dette er normalt hos nyfødte! De har jo ligget i vann i 9 mnd og når de kommer ut er det vanlig at huden flasser av og så kommer det ny hud!

Skrevet

Det er helt normalt, og går seg til etterhvert. Bruk olje i badevann, og unngå såpe. Smør med aderma, eller a-krem, eller ren olje. Det ser kanskje ikke mye bedre ut etter en innsmurning, men blir bedre etterhvert.

Skrevet

Dette er vanlig. Her ordna det seg med olje i badevanet. Ikke bruk såpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...