Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har hatt et sexforhold til en mann siden jeg ble alene,men nå er jeg redd jeg har begynt å føle noe mer for han..Han er alt det jeg vil ha i en mann,han er fantastisk i sengen og er bare helt utrolig. Han påpekte i begynnelsen at dette skulle bare være sex,og jeg var enig.Er ikke klar for noe forhold. Det jeg tenker på er om en mann kan holde på med samme dame i mange mnd uten at det forandrer seg for han også? På en måte virker det som at han bryr seg mer,han er opptatt av at jeg skal ha det godt,han lager frokoster,han vil ha bekreftelse på at jeg ikke ligger med andre++.. På den andre siden svarer sjelden på mld,og da blir jeg så usikker.. Han er litt redd for at forholdet våres skal bli kjent,siden han er en tidligere arbeidskollega av eksen min.Selv om eksen sier han ikke bryr seg om hva jeg gjør på den fronten... Jeg blir så frustrert av hele greien!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 han er i et annet forhold - det er derfor han ikke ønsker noen forpliktelse - skjønner du ikke det? Ikke vær så naiv da.... Og selvsagt er han interessert i om du er sammen med andre - har jo litt med kjønnsykdommer å gjøre det da.... Og hvorfor i granskauen ha en knullekompis?????? Snakk om å ha respekt for seg selv... HORE det er det du er.....
papa Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 voks opp da, anonym. (snork) Jeg synes HI burde være ærlig og fortelle at du begynner å få følelser. Er du heldig (?) er de gjengjeldt og hvis ikke er det kanskje like greit at dere gir dere.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Vel,du beskriver det forrige forholdet jeg hadde før jeg møtte mannen min. Vi var sammen seksuelt,men vi hadde ingen andre ved siden av og ingen skulle vite noe da han var kompisen til eksen min. Syns det var et slitsomt forhold som tærte veldig på meg,så jeg avsluttet det mange ganger men gikk tilbake hele tiden for han ville ikke gi slipp på meg .Selv ikke da jeg prøvde å møte andre. Men da jeg møtte mannen min,satte han beinet ned og forlangte at jeg kuttet all kontakt med han,og ikke svarte på mld.Det var det som skulle til for å endelig komme ut av grepet han hadde på meg. Vil bare anbefale deg å prøve å komme deg unna før han sliter på deg som han min gjorde meg meg.Det er ikke et sunt forhold,og er han absolutt ikke interessert i noe fast sier det jo det meste.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har 3 fb's og det fungerer utmerket. To er bare på telefon, èn er i virkeligheten. Dere som kaller folk med fb's for horer.. Er det egentlig så jævlig mye bedre å ha en haug med one night stands???? Det er da mye bedre å knulle en man vet historien til, vet ikke har kjønnssykdommer og som også er en god venn. Win win situation for begge:-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Bare det å bygge et forhold på et sånt utgangspunkt er helt lavmål spør du meg....
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Hvorfor er det lavmål?`?!? Jeg synes det er jævlig mye mer lavmål å leve i et middelmådig ekteskap med et middelmådig sexliv. Ja til sex og ja til mye sex! Du er så sneversynt at det er synd på deg.
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #10 Skrevet 19. januar 2008 Har selv had "knullekompis" som du kaller det..jeg kalte det elsker da... ;-) Siden jeg var singel så var det greit å ha en fast en når behovet meldte seg. Fikk etterhvert litt følelser for hverandre, men det kunne ikke bli oss av forskjellige grunner, han var alenefar med flere ban, jeg alene med et og hadde ønske om flere barn selv. Endte med at vi bestemte oss for å avslutte forholdet før en av oss ble såret. Angrer ikke, var en fin tid. Nå har jeg funnet mannen i mitt liv og fått 2 barn til. Elskerforhold blir av forskjellige grunner ikke til mer enn elskerforhold. Råder deg til å trekke deg fra forhldet hvis han absolutt ikke er intressert i mer. Det finnes flere fisk i havet :-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #11 Skrevet 19. januar 2008 Hva var argumentet for at dette ikke er lavmål sa du? Så ikke noe argument i det du skrev...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #12 Skrevet 19. januar 2008 er vel en kjempefin måte å bygge et forhold på det der:-) Man får prøvd ut varen før man inngår et forhold!! Enkelt hvis varen er defekt som feks tørr nedentil, dårlig til blow jobs, fikler med penis, vil kun ha sex 1 gang annenhver dag etc... Har store kjønnslepper, krever analsex, vil ha lyset av, har spiseforstyrrelser osv... da er det så klart bare å tuppe dem i ræva rett ut, som defekt vare og man slipper noe mer prakk som å gå ut av et forhold:-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #13 Skrevet 19. januar 2008 Det er ikke lavmål fordi det er to voksne samtykkende mennesker som ønsker sex med hverandre, og får sine behov tilfredsstilt. Hva er galt med det? - begge samtykker - begge vet hva forholdet går ut på - få komplikasjoner - mindre forventninger - het sex fordi man bevarer lidenskapen - man er fri til å gjøre det man vil utenom, kan leve sitt eget liv uten innblanding Derfor er det ikke lavmål. HA!
blittmamma07 Skrevet 19. januar 2008 #14 Skrevet 19. januar 2008 jeg og min nåværende mann begynte på samme måte. vi er idag gift og fått ett barn. prøv forsiktig å sjekk om han begynner å få følelser, kanskje er det gjengjeldt ... kanskje ikke. men det må du ta sjansen på. Du må ikke gå å lure, det vil ødelegge deg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå