Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Vesla har nå fått både lungebetennelse, ørebetennelse og halsbetennelse stakkars. Har fått penicilin, så formen begynner å komme seg litt. Men har vert helt slakk og veldig høy feber nå i helga. Hadde en tur uka før jul med akkurat samme smørja, så kroppen hadde så vidt begynt å komme seg før det var på`n`ì`gjen Har nettopp begynt i barnehagen, og lurer derfor på hvor lenge dere ville ventet med å gå i bhg igjen nå.....er så redd for at hun skal få det samme enda en gang. 3 penicilinkurer på en mnd blir litt i det meste laget. De sover forresten ute, men det går sikkert an å ordne slik hun får sove inne da.....men hvor lenge ville dere ventet?
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 til formen var helt på topp, bedre med en dag for mye enn en dag forlite og få det hele igjen engang til. jeg bruker å ha minst en feberfri dag hjemme før bhg,
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 jeg hadde ventet iallefall til formen var bedre og bhg anbefaler å ha en dag ekstra etter feber altså en feberfri dag hjemme. sid det er andre kur på veldig kort tid er det lurt å være hjemme litt ekstra hvis det er mulig
Winterlady Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Lungebetennelse er alvorligere enn de andre tingene, så der ville jeg ventet og fått legen til å lytte på lungene hennes etter at feberen er borte, og ikke sendt henne i barnehagen uten godkjenning fra legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå