Gå til innhold

Lungebetennelse og barnehagen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla har nå fått både lungebetennelse, ørebetennelse og halsbetennelse stakkars. Har fått penicilin, så formen begynner å komme seg litt. Men har vert helt slakk og veldig høy feber nå i helga. Hadde en tur uka før jul med akkurat samme smørja, så kroppen hadde så vidt begynt å komme seg før det var på`n`ì`gjen :( Har nettopp begynt i barnehagen, og lurer derfor på hvor lenge dere ville ventet med å gå i bhg igjen nå.....er så redd for at hun skal få det samme enda en gang. 3 penicilinkurer på en mnd blir litt i det meste laget.

De sover forresten ute, men det går sikkert an å ordne slik hun får sove inne da.....men hvor lenge ville dere ventet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til formen var helt på topp, bedre med en dag for mye enn en dag forlite og få det hele igjen engang til. jeg bruker å ha minst en feberfri dag hjemme før bhg,

Skrevet

jeg hadde ventet iallefall til formen var bedre og bhg anbefaler å ha en dag ekstra etter feber altså en feberfri dag hjemme. sid det er andre kur på veldig kort tid er det lurt å være hjemme litt ekstra hvis det er mulig

Skrevet

Lungebetennelse er alvorligere enn de andre tingene, så der ville jeg ventet og fått legen til å lytte på lungene hennes etter at feberen er borte, og ikke sendt henne i barnehagen uten godkjenning fra legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...