Twintipp og himmelblå Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Så og si ferdig å pusse opp nu, hi hi... Det har jaggu tatt sin tid med pirkejobb. Ikke flyttet inn tingene enda da, men... http://tonjelh.blogspot.com/2008/01/nye-rommet-mitt.html Hilsen ho som egentlig har tusen tommeltotter:)
Alba44 Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Så moro!! Kan tenke meg gutten din blir veldig fornøyd ;o)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Hihi så søtt, du er kjempe flink, helt imponert jeg:D Der får han det nok fint, i lille vannbobla si:)
Stor_smil Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Kjeeeeeempenydelig! Så snill mamma du er ;-) Tipper gullet ditt er i ekstase Kikket litt bakover på bildene dine, sønnen din er utrolig søt!
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2008 Takk takk. Det er første gang jeg har fått til noe slikt, men så har jeg vært veeeldig nøye og da! Og da må jeg nesten få innrømme at jeg er litt kry, hi hi. Jaaa, håper han vil like seg der i lille bobla si, hihihi:) Han har i snart 2 år hatt tulipaner som tapet, så han fortjente det, hoho:)
Bippe77 Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 så fint!!! ER det du som har malt de figurene eller er det sånne du har kjøpt ferdig? Sett noe sånt, men i jungel i steden på et nettsted nemlig.. utrolig fint!!! Fikk inspirasjon jeg nå!
mamma >to gull Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Ååå,så utrolig fint;) Du har vært kjempe flink har du! det må ha vært en skikkelig pirkejobb ja,så bra at resultatet ble så bra da;)
Mom2Two Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Så heldig gutt du har som få det fine rommet der!! Du har vært kjempeflink! Utrolig flott laget til:-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2008 Takk takk:) Gleder meg til å få inn alt stæsjet også. Fiskematter og fiskelamper osv:) Hi hi. Har kjøpt figurene på signmyroom.dk. Malte først himmelen, så vannet og så sanden til slutt. Kjøpte en gråpapir rull og skjærte ut bølge og sand mønster. Malte etter det:)
mamma >to gull Skrevet 19. januar 2008 #11 Skrevet 19. januar 2008 du,hvor bor du??!!kan godt leie deg jeg assa..hehe.. har tenkt på noe sånt selv,men trur rett og slett ikke jeg har tålmodighet jeg assa...
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. januar 2008 He he, tro meg, jeg er virkelig egentlig ikke flink til sånt:) Helt utrolig at dette ble såpass bra (om jeg kan si det selv). Er veldig enkelt. Men tålmodighet er en dyd da, hihi:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. januar 2008 #13 Skrevet 19. januar 2008 Så UTROLIG flink du er vært,WOW!! Kjempe fint! Så nå byttes bilsenga ut med vannseng eller sjørøverskute? Hihiih. Han kommer til å stortrives på det nye rommet sitt;) Nå gleder jeg meg enda mer til å komme igang med snella sitt!)))
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. januar 2008 Tusen takk vennen:)) Hihi, nei bilsenga blir ja!) Blir skikkelig gutterom da, ikke akkurat stilrent men:) Elsker å stulle og ordne jeg vøtt.. Jaaa, det blir morro. Skulle du ha sommerfugler og slikt på veggen?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. januar 2008 #16 Skrevet 19. januar 2008 Du får heller dele senga i to og ta en sandkasse på den ene siden, så får han en fiiin strand, hehehe Da hadde nok ho mor hatt nok å gjøre;) Jaa! Det blir beige vegger, med de store sommerfuglene, og noen små (som jeg ikke helt vet hvor jeg skal ha enda.. ) Hvit seng, hvitt nattbord, hvit skrivepult;) Girly rooom, hihi.
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 19. januar 2008 Hihi, han har sandkassebil på verandaen, kanskje han kan ligge på skinnet sitt oppi der, hø hø Vetdu, det hørtes utroooolig fint ut!!! Kommer til å bli gørfint!!!! Så fint med sånn klassisk ren stil:)) Håper jeg får se bilder, hihi..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. januar 2008 #18 Skrevet 19. januar 2008 Hehehe Du får deg en skikkelig landkrabbe du nå! Haha, snakk om god humor en lørdagskveld;P Klabert du skal få se bilder snuppis!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 19. januar 2008 #19 Skrevet 19. januar 2008 Oj oj oj det var stilig, du bør være stolt over det ja, var kjempe fint
WP-TLogPeanut Skrevet 19. januar 2008 #20 Skrevet 19. januar 2008 Så stiilig Imponert , så flink du er! Heldige lillegull
Blue Lady Skrevet 19. januar 2008 #21 Skrevet 19. januar 2008 Du har vært KJEMPEFLINK Tonje!!!!!! Og rask... vi brukte 2-3 uker på Lucas sitt rom, og jeg har attpåtil en snekkersamboer, hehe. Er T fornøyd med rommet sitt? (fiskene svømmer baklengs, *fnis*) Klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #22 Skrevet 19. januar 2008 Æhæhæhæ *dauer* Det har jeg ikke lagt merke til:) Men, vi er jo en litt opp ned familie hihihihi:)) Takk for det forresten, og tuuusen hjertelig takk for hjelpen Blue Lady:))) Må si at jeg ikke hadde klart det så fint om ikke jeg fikk alle de gode rådene fra deg:) *smask* T har ikke sett rommet sitt enda, hi hi. Han er hos besteforeldrene idag vetdu, så gleder meg til i morgen:)
Blue Lady Skrevet 19. januar 2008 #23 Skrevet 19. januar 2008 Han blir sikkert henrykt i morgen når han får se det fine rommet han får ) Har du handlet masse annet stæsj? Bare hyggelig å hjelpe deg vet du!
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #25 Skrevet 19. januar 2008 Takk loui, hi hi:) Har handlet div. fisketing på Ikea, men det kjøpte jeg egentlig før jeg bestemte meg for temaet på rommet da. Så tenkte jeg å kjøpe slikt gammeldags fiskegarn med glasskuler å ha på peispipa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå