1stor1liten =) Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 om du er på bussen med barn/barna dine som gråter og det er noen som sukker eller stønner høylytt over dette . eller klager til deg som mor. Hva bli ditt "forsvar"? Jeg hadde bedt dem ryke og reise. slutte og bruke buss om de ikke tåler folk!
Stor_smil Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Kommer litt an på HVOR mye de legger i det.. jeg hadde vel kanskje spurt om det var meg de hintet til, og hva i så tilfelle som var problemet...
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Hadde overhørt det hvis de ikke henvendte seg ti meg. Da hadde jeg bedt de ryke og reise...
cashewnøtta Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Hadde vel ikke sagt noe om de ikke hadde henvendt seg direkte til meg. Men hadde vel blitt litt stressa, og forsøkt og fått roa grininga... Ikke noe hyggelig situasjon. Jeg er ikke så tøff i trynet:)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Jeg hadde prøvd å trøste ungen
meg & to små vampyrer Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Jeg hadde sikkert sagt noe frekt tilbake litt halvhøyt (slik at de som sukket, men ikke alle andre hørte).
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Hvis hun ser på meg og ydelig sukker eller ymter frempå at få slutt på skrikingen hadde jeg sendt henne et blikk som hadde sagt det meste.. Akkurat det og si ting meg øynene kontra ord er jeg visst jævla flink til.. hehehe.. Sikkert pga jobben min..;o Men hadde sef. også samtidig prøvd og roe ned krabaten etter beste evne.., av og til er det jo nesten bare umulig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå