Gå til innhold

Vintersol...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du vært lenge borte eller er det bare jeg som ikke har sett deg før nå...? Kom til å tenke på det her om dagen at det var lenge siden du hadde vært her. Hvordan står det til med dere? Vet ikke om du husker meg, men vi var på bligravid og alle trimesterene sammen.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart jeg husker deg, Lilletrollet:) :)

og så så hyggelig at du tenker på meg! *rødme*

jeg må innrømme at jeg trengte en liten pause fra dette forumet. Har truffet så mye trivelige damer her, men blir av og til sliten av at mange ser ut til å mangle respekt for andre....dessuten blir det ikke så mye tid til nett som før, med baby i hus... hehe.

hvordan er det med deg da?

Skrevet

Enig med deg, men jeg prøver å overse slike innlegg, for det er nettopp det de vil - irritere.

Er ikke så mye her selv (jeg er innom hver dag og titter kjapt, men det er ikke det samme som på bli gravid og trimestrene - da satt jeg jo HELE dagen om trent, hihi).

Det er kos med baby, jenta mi er litt over 6 mnd (akkurat 3 uker yngre enn jenta di). Er med i ei veldig hyggelig barselgruppe og så har jeg et par venninner som også har født, så vi kjeder oss ikke! :-)

Jeg har vendt meg til dette livet - vi storkoser oss både lillegull og jeg! Men snart er det over, skal tilbake i jobb 28. april... - TIDA GÅR SÅ ALTFOR FORT!!!!!!

Skrevet

ja, tida går så syyyykt fort... min permisjon er over 15.april, men jeg har jo ikke egentlig noe å gå tilbake til da.. hehe.. så får se hva jeg gjør! (er student vettu..)

egentlig håper jeg å kunne være deltids-hjemmeværende. vil ikke gå glipp av et sekund! (og så håper jeg på en liten en til etterhvert...hehe.)

er mye på www.tettinntil.no jeg da.. nettida går med der.. hehe

jeg har blitt kjent med en del jenter her jeg bor også, med små barn, er utrolig koselig! dagene bare flyr avgårde.. helt sprøtt.

folk spør meg stadig; "å, har du permisjon? hva FYLLER du dagene med da egentlig?" men for å være ærlig syns jeg døgnet har alt for få timer som det er! hehe

Skrevet

Hm, hadde tenkt å skrive mer, men det lagret seg plutselig bare... Kom nok nær en tast...

Er så spent på barnehageplass!!!!! Her er det laaaaang venteliste... Så det spørs vel om vi får plass... Vi MÅ jobbe begge to.... Ellers lurer jeg på hvordan det går med lån osv...

Tenker du på flere barn..? Tenker vi kanskje skal prøve igjen til sommeren. Vi ha to sånn ganske tette. :-)

Kjekt å høre fra deg igjen! :-)

Klem.

Skrevet

hehe, kanskje vi sees på bli gravid igjen til høsten da? hehe..

jeg jobber litt med å overtale mannen da, han har egentlig sagt ja, men så er det så mange ting som er usikkert økonomisk enda, så vi får se..

(han er ferdigutdannet master-ingeniør i løpet av våren. så kommer det an på hus og lån og sånne ting..)

Kommer bare det i boks, tror jeg ikke han er vanskelig å be... hehehe

vi har forsåvidt sikret barnehageplass vi da, for moren til venninna mi eier en barnehage og ordner opptaket selv. men det er jo grisedyrt da. pluss at jeg syns det er veldig tidlig å være borte hele dagen og ha sitt eget liv..

men noe barnehage må hun jo i! husker selv at jeg syns barnehage var gøy!

Skrevet

Ja, enig med deg at det blir lange dager både for meg og vesla om jeg skal jobbe fulle dager... Vurderer å kanskje jobbe 80 %... Vi får se... :-)

Så hyggelig da, da sees vi kanskje på bli gravid, du var jo ikke så lenge der da :-) (Ble ikke du gravid på første forsøk?) Her klaffet det i 5 pp. Håper det går fortere neste gang!

Skrevet

5 pp er heller ikke så ille da!

hehe, mannen min håper det tar lengre tid neste gang! hehe. for han syns prøvingen var så moro, men som du sier, det klaffa som bare det med en gang..

i følge ul-termin klarte vi det etter en-to uker. etter tegnene som viste seg da hun ble født (morkaka ++) virker det som om det klaffet første eller andre dagen.. haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...