~sjiraff~ Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Så en på TVN nå som het Bernt Ronny.... Lurer på om foreldrene på 60 og 70 tallet faktisk syntes sånne navn var fine? Var jo en på det Thaiprogrammet forrige dagen som het Kåre Oddvar også... Min samboer har også et dobbeltnavn som rett og slett er grusomt, han bruker bare det ene navnet da som er normalt.
Stor_smil Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Hehe.. han var jo oppkalt etter faren OG MOREN...hihi ;-) Ute i "bygdene" er det mange merkelige sammensetninger av navn..hihi Kjente til en som het Robert Trygve... Naice!!
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Klart. Det overrasker meg stadig hva folk (ja, selv nå tildags...) finner på å navngi barna sine. Alt fra Vanessa-Isabell til Julian-Nataniel... Så jo, det som er grusomt i noens øyne er jo ikke nødvendigvis det i andres.
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 He he, ja artig serie ;-) Er selv født på 70-tallet og kjenner ikke mange med den slags kombinasjoner. Er kanskje stedsbetinget?
kanutteogkruttet Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 hmmm... Jeg er født på 80-tallet, og har en rar kombinasjon dobbeltnavn. Bruker kun det ene jeg ( liker ikke kombinasjonen selv )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå