Gå til innhold

Noen kloke jenter som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

De to siste dagene har jeg hatt skikkelige menssmerter. Det var bare murringer tidligere, men nå har det altså blitt værre. Både i mage og rygg. Kjennes som at mensen er på tur, men stikker også så rart i magen. Samt at det kjennes litt ut som krampe i magen nå og da. Pleier å ha slike menssmerter et par dager før den dukker opp.

Betyr dette at alt håp er ute denne prøveperidoden eller går det an å ha menssmerter og fortsatt være gravid? Har IKM den 23.01. Har lyst til å vente til etter 23. med å teste (viss ikke mensen dukker opp da).... Huff, føles som den er på tur ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menssmerter/murringer er vanlig å ha i begynnelsen av graviditeten. Det er bare å lese noen innlegg nedover her og på 1. trimester, så vil du nok se det...

Skrevet

Holder på å bli gal! Tror den er rett rundt hjørnet, men så skjer det jo ingenting. Men har ellers ingen symptomer....

Skrevet

Spennende å se da,, hva som skjer videre... SVÆRT mange får mensenmurringer og tror mensen kommer rett rundt hjørnet.. men så er det bare spiren som lurer dem.. Det skjer jo mye i livmoren når man er nygravid. Så følelsen av mensen vil man ha leeeenge når man er gravid...

Krysser fingre for deg ***

Skrevet

Takk for svar dere! Tror selv mensen er rett rundt hjørnet. Kjennes veldig sånn ut. Går det an at graviditet skal være så vondt som sikkelige menssmerter da? Ja, ja, er vel bare å ta tiden til hjelp og se hva som skjer. Det er alltid værst murringer/smerter på kvelden. Nå er jeg kvalm i tillegg, men det er jeg som oftest når mensen kommer også. Ikke lett dette her. Man må vel bare smøre seg med tålmodighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...