Plutseliten :) Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Fikk en 5 ukers kupong til jul fra bonusbarna....og siste sjansen var i dag. Og jaggu vant jeg 50 kroner!! Hehe...det er ikke så mye, men skal kjøpe meg en bodylotion..og sjokolade,det er deilig vel Og nå har jeg ledd meg gjennom borettslaget....mye er utrolig morsomt,og noe er irriterende...men bra underholdning.
Sara Rompompei Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Juhuu Gratulerer så mye med gevinsten! Mye man kan bruke det til hihi. Tror jeg har rekord på 240 kr. Fikk ikke sett borettslaget jeg ( Her er det "Stol Was" som gjelder. Resten av gjengen er i ferd med å se ferdig episode nr 3. Blæh så kjedelig! Men guttungen sitter som et tent lys med star wars sverdet sitt godt plassert i fanget. De skjønner jo ikke så mye av hva som blir sagt. Men fektinga! DEN kan visst ingen slå. jaja.. Får håpe de legger ut episodene på nett etterhvert. Borettslaget er kult
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Grattis med gevinst! Det er gøy uansett sum det:-) Jeg har også ledd meg gjennom borettslaget - Stoltenberg er en fantastisk dyktig fyr!!! Så mange skikkelser som de fleste av oss har møtt oppigjennom livet:-) Noen er søte, andre er bare sååååå irriterende:-)
Karomamma Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Gratulerer som rik kvinne!!! Vi fikk 4 rette, men manglet tilleggstallet. Ho ho, ellers skulle vi vel ha feiret!! Borettslaget er strålende saker!! Vi lo og lo og lo....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå