mamma2006og2007 Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Nå har jeg mange spørsmål jeg håper det er noen som kan hjelpe meg med. Jeg er fast ansatt på et sykehjem, er nå i permisjon. Ønsker meg veldig bort fra pleie.. 1 Kan jeg si opp jobben min mens jeg er i permisjon? 2 Gjelder permisjon som oppsigelstid? Eller må jeg jobbe ut oppsigelsestida liksom? 3 Er det dårligere betalt for meg å jobbe som barneveileder i en barnehage enn som omsorgsarbeider på sykehjem? Kommer sikkert fler spørsmål etterhvert:-) hehe. Er veldig takknemlig for svar om noen har peiling!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 1 ja du kan si opp jobben 2 jepp tror det gikk fint for en jeg jobbet med. Hun sa opp 3 måneder før perm var over. 3 aner ikke men ville tro å jobbe i barnehage er dårligere betalt. Omsorgsarbeidere kan jobbe kvelder helligdager og helger. Litt mer fleksibelt også.
mamma2006og2007 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Sånn i forhold til alle tillegg på sykehjemmet kan jeg forstå det. Men det er nettopp helger, kvelder og helligdager jeg har fått helt nok av å jobbe! Hehe. Nå er det viktigere for meg å være hjemme med familien. En og anna ekstravakt er greit. Men på turnusen min har jeg myyye senvakter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå