camillah 2 små Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Jenta vår er fem måneder nå på mandag, vi har ikke skiftet til sportsvogn enda. Men jeg merker at den lille tulla begynner å fylle ut vognbagen, så kanskje neste måned? Hun begynner jo å ville se seg rundt, så det er kanskje ikke så dumt. Men syns bagen er kjekk som bilsete, da. Kommer til å savne det å la jenta sove godt i bilen, med god samvittighet.
lykkelig73 Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Vi skiftet når hun var ca 5 mnd. No er hun 7 mnd og får fremdeles bare ligge, og det er hun heldigvis fornøyd med. Hun har god oversikt og får med seg hva som skjer. Hun ble utålmodig i bagen etterhvert. Når hun våknet, ville hun ikke legge der mer. Så jo ingen ting..... No kan vi gå på tur selv om hun er våken. Vi bruker fremdeles bagen til "reiseseng". Greit å ha med i bilen når vi skal på besøk og det er sovetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå