Gå til innhold

Feriepenger fra Nav


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så et innlegg her i går om at feriepengene fra Nav kom nå i januar... Jeg trodde de kom i mai. Noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer med hva du skal ha feriepenger for.

Av dagpenger kommer det i jan, mulig noen andre ytelser også men av permisjonspenger og svskapspenger kommer det i juni. (sykepenger og tror jeg)

Skrevet

men jeg leste noe her om dagen at det er freiepenger beregenet kun ut fra 12 uker.Stemmer dette??

Kjipt i så fall og skjønner ikke hvorfor..:(

Skrevet

Tusen takk:-) Og lykke til videre i svangerskapet tillab.

Skrevet

Ja det med de 12 ukene lurer jeg også på...

Skrevet

Det ytes feriepenger av 12 uker med 100% lønn og 15 uker med 80%.

Så det er jo bare småpenger dessverre...

Skrevet

(og da er det jo 12% eller så av lønna for 12/15 uker)

Skrevet

jaaa jeg fikk penger av den nå den 15.. stod andre trekk på slippen. stod fra dato 24/7-31/12 06 da var jeg sykemeldt. men jeg gikk ut i permisjon 7/12-06 da.. hmm

Skrevet

i brevet fra nav står det " feriepenger til arbeidstaker gis for de første 12 (15) ukene av foreldrepengeperioden ved fødsel, og utbetales i mai året etter opptjeningsåret"

 

Skrevet

Oi da blir det ikke mye feripenger på meg i år...... KJIPT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...