LiLo-sine små søte! Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 festeblødnig...? hadde mensen den 24 des,el rindt 7-9 januar og venter mensen den 24 januar,men nå ikveld har jeg fått sånn slim,utflod som man har etter mens,litt brunlig....Noen som vet,er alt håp ute?
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Gravid?? evt kan det være beg på IKM:(
LiLo-sine små søte! Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2008 Hmm..har veldig regelmessig mens,nesten på timen,så dette har jeg aldri opplevd,begynner aldri med brunlig slim...Håper på at det er lille spiren som kanskje sitter denne mnd...kommer liksom ikke mere enn denne brunlige slimet/utflod.. Håper håper...
LiLo-sine små søte! Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 Må være en festeblødning eller lignende,får nå er det stoppet opp,og jeg har en svak til middels stikking i høyresiden,akkurat som da jeg var gravid for tre år siden...håper håper:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå