Gå til innhold

Kan dette være..


Anbefalte innlegg

Skrevet

festeblødnig...? hadde mensen den 24 des,el rindt 7-9 januar og venter mensen den 24 januar,men nå ikveld har jeg fått sånn slim,utflod som man har etter mens,litt brunlig....Noen som vet,er alt håp ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Gravid?? evt kan det være beg på IKM:(

Skrevet

Hmm..har veldig regelmessig mens,nesten på timen,så dette har jeg aldri opplevd,begynner aldri med brunlig slim...Håper på at det er lille spiren som kanskje sitter denne mnd...kommer liksom ikke mere enn denne brunlige slimet/utflod..

Håper håper...

Skrevet

Må være en festeblødning eller lignende,får nå er det stoppet opp,og jeg har en svak til middels stikking i høyresiden,akkurat som da jeg var gravid for tre år siden...håper håper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...