Gå til innhold

Hvilken sivilstatus har dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gift, 2 barn med min mann også har vi et barn hver fra før. + en eksstedatter

Skrevet

Forlovet, samboere om noen mnd (pga jobben hans)

Jeg har et barn fra før.

Skrevet

Med tanke på at nesten 50% av alle ekteskap på et eller annet tidspunkt går i oppløsning, så synes jeg det er rart at ingen på dib er skilt. Ikke det at jeg ønsker at noen skal være skilt, altså... :-)

Skrevet

Samboer med 1 barn.

Skrevet

Samboer.

Vi har hver vår datter på 2,5 år fra tidligere forhold.

Ingen barn sammen

Skrevet

Ser jo flere her oppe som sier de har barn fra tidligere forhold da, og det betyr jo at de er "skilt" enten de nå var gift før eller bare samboere...

Skrevet

samboer 4 år og forlovet 3 mnd

han har to jenter 8år fra tidligere forhold.

jeg har ingen barn.....

Skrevet

Gift, og har ett barn:)

Skrevet

Samboer/ forlovet, gift om 2 uker. Vi har et barn sammen. :)

Skrevet

Jeg er enke og gift på ny, har et barn med hver mann

Skrevet

jeg er en singel alenemor, har ett barn:)

Skrevet

Samboer med snart 2 barn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...