Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 19. januar 2008 #27 Skrevet 19. januar 2008 Gift, 2 barn med min mann også har vi et barn hver fra før. + en eksstedatter
Sabina og gjengen Skrevet 19. januar 2008 #28 Skrevet 19. januar 2008 Forlovet, samboere om noen mnd (pga jobben hans) Jeg har et barn fra før.
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #29 Skrevet 19. januar 2008 Med tanke på at nesten 50% av alle ekteskap på et eller annet tidspunkt går i oppløsning, så synes jeg det er rart at ingen på dib er skilt. Ikke det at jeg ønsker at noen skal være skilt, altså... :-)
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #31 Skrevet 19. januar 2008 Har ei søt lita tulla og kjæreste (ikkje barnefaren).
winneboo Skrevet 19. januar 2008 #35 Skrevet 19. januar 2008 Samboer. Vi har hver vår datter på 2,5 år fra tidligere forhold. Ingen barn sammen
Sånn kan det gå Skrevet 19. januar 2008 #36 Skrevet 19. januar 2008 Ser jo flere her oppe som sier de har barn fra tidligere forhold da, og det betyr jo at de er "skilt" enten de nå var gift før eller bare samboere...
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #39 Skrevet 19. januar 2008 Samboer, med 3 barn :-) BLir vel gift en eller annen gang
trønderbærta :) Skrevet 19. januar 2008 #40 Skrevet 19. januar 2008 samboer 4 år og forlovet 3 mnd han har to jenter 8år fra tidligere forhold. jeg har ingen barn.....
FanteGuri Skrevet 19. januar 2008 #43 Skrevet 19. januar 2008 Samboer/ forlovet, gift om 2 uker. Vi har et barn sammen.
tre små luringer Skrevet 19. januar 2008 #45 Skrevet 19. januar 2008 Jeg er enke og gift på ny, har et barn med hver mann
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 19. januar 2008 #46 Skrevet 19. januar 2008 jeg er en singel alenemor, har ett barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå