♥sebastian3003♥ Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Skal briller man kjøper passe med en gang?? Eller må man tilpasse seg styrken og det man får?? Jeg mener man ser bra med en gang. Jeg kjøpte briller i oktober, men føler ikke at de er god nok. Kjæresten til min bror hentet briller i dag og hun så bedre med en gang. Er det noe som ikke stemmer da eller?? Har hele tiden følt noe, men er redd for å virke pirket og uhøfelig, derfor har jeg ikke gått tilbake å nevnt det.
♥sebastian3003♥ Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. januar 2008 dytter litt jeg.. er litt nyskjerrig på hva folk sier og mener...
grå :) Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 de skal virke med en gang ja. eller, nye briller er ofte litt småekkelt en kort stund (kanskje oen timer i løpet av første dagen). føles de ikke riktig så er det grunn nok til å klage. du skal jo tross alt bruke dem mye og de koster jo mer enn nok. kanskje litt seint å klage, men synes du bør gjøre et forsøk.
♥sebastian3003♥ Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2008 Det er bare lesebriller, men jeg syns unasett som du sier at det er mye penger det er snakk om. Jeg fikk brillene 22okt. Er redd for at de skal bli sur fordi jeg ikke har kommet før, men jeg har vært så usikker på hva man kan gjøre.
grå :) Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 bare ta dem med deg dit og forklar saken du så finner dere sikkert en løsning.
♥sebastian3003♥ Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2008 jeg må nesten bare gjøre det. Litt dyrt å å bare ha de liggende.
♥sebastian3003♥ Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2008 ja jeg må jo bare gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå