Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har halsbetennelse og bronkitt, og har ikke stemme i det hele tatt.Får knapt frem et pip. Hvordan i alle dager aktiviserer jeg barnet i helgen? Ikke får jeg til å lese til ham, eller synge. Og ut greier jeg ihvertfall ikke gå. Kjennes ut som hele hodet,halsen og brystet skal sprenges. Mannen min orker ingenting. Så han er det bare glemme. Sier jeg at jeg trenger avlastning, setter han på film etter film til gutten(3 og et halvt). Hva gjør dere som ikke har menn som hjelper, når dere er syke? Gutten blir jo rastløs, og jeg burde egentlig holde senga.Egentig.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 da tar jeg barnet selv og gjør det beste ut av det. Men for å si det litt pent så huuusker jeg på "hjelpen" jeg fikk når jeg var syk, når han ble syk. Altså han må gjøre alt selv ( lagde mat til meg og barna, rydddet opp etter oss, " Glemme" å kjøpe ibux/ halstabletter og etc. ) Skal si det ble andre boller gangene etter jeg har vært syk...
Groosalugg Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Jeg er alene med to barn og hvis jeg er syk så må jeg bare gjøre det beste ut av det. Prøver å få til noe lek enten i sofaen evt. tar jeg med meg et pledd og legger meg på gulvet. Bygger litt lego, leker med dinosaurer eller noe annet rolig. Jeg har heller ikke dårlig samvittighet ved å la de se litt ekstra på tv når jeg er syk. Det er jo ikke daglig liksom, så her kan det gjerne bli litt film. Tegnesaker er jo grei, rolig lek, samme med perler eller play-doh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå