Gå til innhold

Oioioioi - sover han virkelig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet i går med legge seg i sengen sin og sovne + nattavenning. I går brukte han en time på å sovne, sutret endel, var kjeeeeempe trøtt, men skulle ikke sove nei.. Sovnet nå hvertfall til slutt og sov en hel halvtime...hehe. Så holdt han det gående fra 20-2310 (fikk pupp en gang fordi han nektet å spise kveldsmat) I denne perioden gikk jeg inn når han gråt gav han smokk satt der til han roet seg, og gikk ut igjen. Om han da umidelbart satte igang ¨sutre ventet jeg 3min før jeg gikk inn igjen og gjentok med smokk og satt ved siden av sengen til han roet seg, snakket ikke til ham, tok ikke på ham. Han ble løftet opp to ganger i denne perioden, kun fordi jeg mistenkte at han måtte rape og derfor ble ekstra urolig. Det stemte. Siste timen lå han bare å skravla å gymma i sengen sin, kjempe morsom å bruke sprinkelseng som ribbevegg,,,:) Tilslutt snudde han seg bare rundt å sovnet.

Våknet igjen 2350 - fikk smokk sovnet. Sov da frem til 0130, vill ha pupp, fikk flaske med vann ÆÆÆÆÆSJ, det var ikke stas, smokk, satt ved sengen i 5min og han sovnet. Våknet 02, fikk smokk sovnet. Sov da frem til 0339 holdet det gående frem til 0415. Fikk pupp 0550 og sov til 0940.

I dag skal jeg se om den puppen kan drøye enda litt lengre.

La ham nå 1930 etter kveldsmat og stell. Gikk inn på rommet vårt, satte oss i gyngestolen, fikk pupp, pakket dyna rundt ham mens han lå på skulderen, gynget og sang nattasang. La ham ned i sengen, bredde over han og satte meg i stolen ved siden av sengen. Sang/nynnet litt til, reiste meg opp nusset ham og sa natta og gikk ut. Sovnet tvert jo...:) Og sover enda. Måtte jo gå inn å sjekke at alt var i orden, ble jo så overrasket. Ikke en lyd!

(Han er 6mnd i dag forresten)

Så nå krysser jeg fingrene for resten av natten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snart 2 timer nå - er super imponert jeg nå altså..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...