~sjiraff~ Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jeg var trøtt etter en natt med lite søvn og sovnet på sofaen. Våknet av at det ringte på døra kl 18 og der var pizzamannen.. Voilá mannens måte å lage middag på )
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Pizza er jo godt det da:o) og det er jo tanken som teller... han fikk deg jo mett.
~sjiraff~ Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Ja absolutt, var ikke ment som en klage altså )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå