Tante Bassa Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 JAAA, gleder meg som en unge på julaften... hehe. Jeg har store forventninger til denne serien, så jeg håper ikke jeg blir skuffet.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Er det nye episoder? Når da og hvilkren kanal??
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 det var nye episoder.. men jeg glemte hele greia.' Det går heldigvis i reprise på nrk3 på mandag kl 20.55.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Åå, så dumt! Hadde jeg også hatt lyst å se! Får se reprisen jeg også da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå