Gå til innhold

Hvor lang prøve-å-bli-gravid-tid med nummer 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godgutten vår satt på første forsøk. Er litt spent på om jeg kan være optimistisk med tanke på andremann også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar! Gikk det like raskt med første?

Skrevet

Takk igjen spetakkel!

Må bare få si at jeg liker nicket ditt, må smile hver gang jeg ser det. Hvorfor aner jeg ikke, ha ha.

Ser forresten at du er fra Bergen, det er jeg også :o)

Skrevet

He he, takk for det. Du er i fåtall, tror jeg ;-)

Hvor i Bergen holder du til da? Vi bor i Nesttunområdet ;-)

Skrevet

Tulla satt på 1.forsøk. Starta prøvingen igjen i august, og ble gravid i 1.pp da og. Mistet i sa, og ble så gravid igjen i 3.pp... Er nå i min 7.uke, og håper at spira klamrer seg fast!:)

Skrevet

Prøvd i 2 år nå.. Fortsetter og prøve.., men virker som det bare er tørrtrening så langt.. =(

Skrevet

Førstemann satt på tredje forsøk, regnet med omtrent det samme på andremann, men han satt på første gitt ;-)

Skrevet

1 satt på sjette forsøk og nr 2 satt på første...er nå 17 uker på vei

Skrevet

Ingen forsøk hun festet seg i magen som en liten gevinst vi ikke visste vi hadde vunnet. 7 måneder var søsteren da =0)

Skrevet

Vi bor i retning Os, altså ikke langt unna :o)

Tror at jeg ser for meg en stor familie som lager masse høy lyd når jeg leser nicket ditt, he he!

Skrevet

Så søtt beskrevet solsikke pike+pikeimagen/uke41 .o))

Skrevet

Jeg var hos legen og tok ut spiralen, nøyaktig en mnd etterpå var jeg hos legen og testa positivt... Den satt med en gang gitt... :o)

Skrevet

snuppa satt på første... mens denne gnagen var det vel andre forsøk.. mn vi var ikke så voldsomt aktive den første perioden..

Skrevet

Har vært gravid 2 ganger.

Første gang gikk på første forsøk, men endte i MA.

Prøvde så i 7 mnd. før det klaffet igjen og lillegutt var på vei :o)

Skrevet

He he, det stemmer vel egentlig ikke ;-)

Vi har bare to snille, små gutter. Er vel heller jeg som er et spetakkel ;-)

Får sende meg en PM da hvis du er på Nesttun og vil ta en kaffi - he he.

Skrevet

førstemann satt på første pp, ble gravid i 2 pp med neste, men mista i SA, og ble gravid 1,5 mnd etter det igjen :) 3 uker igjen til termin, og jeg er bittelitt lei :P

Skrevet

Første forsøk her, men så var det tett mellom nr 1 og nr 2. Det seies at det er lettare å bli gravid, om det ikkje er så lenge sida du nett var gravid.

Skrevet

jeg sluttet på pillen 24des,så vi har akkurat begynt.Jenta vår på 2 år satt på første forsøk.....må vel vente lengre denne gang,er så typisk!og jeg som hater å vente:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...