lego Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Noen som har vært der? Lurer på om vi skal ta oss råd til en tur.... Er ganske dyrt da... Men vi er Disney-fantaster alle mann, så det er sikkert verdt pengene...
møkkamannensfrua Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 er verdt pengene, skal jeg si!! greit å bruke 2 dager der, slik at man blir ikke stresset å besøke både disneyland park og disney studio(jepp det er 2 steder å besøke i disneyland paris...)hadde ikke barn da vi dro dit, men men.. disneyland er ikke bare for barn likevel.. vi var i paris i en uke, og bodde på et 3stjerners hotell midt i byen.. vi tok tog derfra til disneyland.. meningen med reise er å se paris og alle de fine turiststedene, og disneyland er bare en del av opplegget vårt.. om dere skal ha barn på turen, så lønner det seg å bo på hotellet i disneyland, siden deres hovedturen blir der.. men om det er dere to, så er det billigere å bo i sentrum, siden det er hundrevis av hotellet å velge i.. samt flybillett også..
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Det er utrolig artig mannen min og jeg var der for 6 år siden. Har vært på alle disney parkene utenom i Hong Kong hi hi. Dette før jentene kom hi hi. Så nå må vi begynne runden på nytt =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå