Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Hei jenter Spør her jeg, siden dere har født=) Var på CTG reg. i går, og der registrerte de regelmessige rier på meg?! jeg kjenner jo ingenting !?? Har også 2 cm åpning, har heller ikke kjent noe til dette?? Noen som har peiling på hvorfro jeg ikke kjenner noe?? Er forresten i uke 39+1 =) Klem klem
Mrs. Bouquet Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Jeg vet ikke hvorfor du ikke kjenner noe, men det ermulig fordi de er så svake. Jeg hadde 3 cm åpning i flere uker, og hadde heller ikke merket noe til det.
mam <3 Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Jeg hadde 2 cm åpning i 2 uker, merket ikke noe særlig til det. Var inne til ctg jeg også en gang i uke 35, da hadde jeg regelmessige rier som da var vonde, men fikk sånn bricanyl sprøyte. Da ble riene veldig svake men var fremdeles regelmessige en stund. Så det går an. Jeg er sikker på at babyen din kommer snart nå. Spennende. Lykke til. =)
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Jeg kjente heller ikke de svake. Men tro meg - du vil nok kjenne de når de tiltar ;-) Husker du hvor høyt opp de toppene kom da? Ene jordmoren sa til meg at det først når de kommer over 60 at du kjenner noe særlig til de :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå