Sabina og gjengen Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Han har egentlig ikke samvær denne helga, han skulle hattforrige helg, men da kunne han ikke pga han skulle i bursdag lørdag kveld... Han trenger vel ikek drikke seg bøtte drita kvelden før han skal ha samvær? Han kunne vel tatt det rolig i bursdagen? Helga før spurte jeg om han ville ha samvær pga han mista litt samvær nyttårshelga, det kunne han ikek pga han ikek rakk å komme til avtalt tid.. Han kunne jo bare kommet litt senere? Han fikk tilbud om samvær 2 juledag pga han mista samvær julaften, men han dukket aldri opp og hørte aldri noe om det.. Hadde SÅ lyst til å bare si nei når han ringte og ville komme denne helga, han har i tillegg fast samvær på mandager, men det har vært minimalt i det siste.., sett gutten 1 gang på 5 uker.. Gutten er 17mnd.. Jeg er så ufattelig lei av dårlige unnskyldninger og å prøve å legge opp til samvær og være fleksibel når jeg kun får unnskyldninger som bare viser hvor lavt han prioriterer sønnen sin..
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 HMMM veldig kjent.sønnen min er 8 år og ser faren kun når det passer faren ca 5 ganger i å ret og noen ganger har det faktisk kun vært 1 gang i året.masse teite unnskyldninger og en ting skal jeg love deg,han blir sikkert ikke bedre.etter 8 år har jeg lært meg å ikke bry meg....men jeg håper du får avlastning slik at du kan slippe å være bare mamma alltid:)...få sjangs til å kose deg.husk å rekne bidrag ut fra samværet som er lite:) å holder han ikke sin del av avtalen så får han vente til neste gang det er hans tur.hvis ikke blir han en som ikke gidder prioritere ungen...blir sint når jeg leser dette:::
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Han har ikke overnattingssamvær, han ser kun lillegutt sammen med meg. Dvs han er hos meg under samvær og jeg er hjemme.. Jeg har vært lei meg pga mini, jeg har vært rasende på han og hans valg i forhold til prioriteringer.. jeg har vært sint på meg selv fordi jeg føler meg for snill, jeg har vært oppgitt og hatt lyst til å be han ryke og reise, men biter det i meg ALT sammen.. Jeg skal i det minste ha det juridiske på min side og det har jeg:)
Sabina og gjengen Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2008 skulle ikke vært anonym:p
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Skulle virkelig tro det var jeg som hadde skrevet dette. Mager trøst til deg; men vi er flere med akkurat samme problem. Men har fått råd fra FVK om ikke godta bytting...men likevel ikke så lett. En vil jo gjerne at de skal se barnet så da ender en opp med å være dumsnill gang på gang. Advokaten sa til meg at selv om det virket urettferdig og at jeg sitter hjemme å venter på han, så er det hans tap.Han stiller meget svakt den dagen han plutselig bestemmer seg for å kjøre på med samvær. Hun over her har et viktig poeng ang det å ikke bry seg...men så var det bare å få det til. Skrekken min er når gutten er større og hva en skal si?! Barnefar kan finne på å si til han at jeg har nektet han samvær om jeg kjenner han rett. Uff, jeg var ikke til mye hjelp for deg jeg gitt:/ Og en ting til; jeg gruer meg også før hvert samvær. Får ondt i magen dagen før jeg vet han kommer, og er helt stresset i kroppen. Jeg misliker han rett og slett bare mer og mer og det er nok et resultat av at en ser hvordan han prioriterer.
Sabina og gjengen Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2008 Nå er det ikke han som har byttet, men jeg som har vært borte under hans samværsdager pga jula, han har samvær en dag annenhver helg og hver mandag. Og jeg skulle vært bortsreist forrige helg pga dåp, men ble hjemme pga sykt barn.. derfor hans unnskyldninger... Han er stort sett her når han skal etter jeg kalte inn til møte i sommer.. og siden har vi hatt en del møter med familieteamet, familievernkontoret behandlet oss forferdelig:( så det droppet vi. Uff, skulle nesten ønske han droppet hele sønnen sin jeg.. grusomt å si det men... jeg gjlør jo alt når han er her.. han har før glemt å gi han mat og han hadde ikke sovet en gang da jeg ikke var hjemme. Gutten hadde ikke spist eller sovet på 6 timer (skulle normalt sovet 4 timer før jeg kom hjem) derfor går jeg ikke herfra når han har samvær. Et par ganger (heldigvis var jeg hjemme) så sovnet han.. Han ser gutten sin 6 timer de dagene han har helgesamvær, hvor vanskelig kan det være å være litt opplagt da? ? ? ? ? ? blir så lei meg på gutten min sine vegne, det er jo ikke hans skyld at faren hans driter i han...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Helt utenom tema, men "NåOgsåMedRing"?????? Håper det går bra i dag!:-)
Sabina og gjengen Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2008 T og jeg har forlovet oss:) jeg sa da det på msn? hihi:) Flyr bare rundt i et glis om dagen;)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Nei, det har du sannelig ikke fortalt på msn!!! Gratulerer så mye da!:-D Skjønner at du gliser som bare det!:-)
noLadyjustME Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Hei ... her skal faren treffe mini en fast dag i uken, men pga mye tull å ikke klare å holde avtaler har jeg bestemt at hvis han av en eller annen grunn ikke kan, må han vente til neste uke. Sånn må det være hvertfall til han klarer å bevise at han stiller det han skal. Det at du sa ja til denne helga i stedet for den han skulle hatt, viser bare at du kanskje ønsker mer enn han at de skal treffes..!? veldig trist, men riktig av deg med tanke på sønnen deres, forstår deg veldig godt jeg. Sånn har jeg også prøvd fram til nå(han er bare 6,5 mnd da) men det er slitsomt å "tvinge" andre parten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå