Adalis Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Det er det migrenen min kommer av... Broren min som sa han alltid fikk det om han spiste sjokolade og drakk brus. Og jeg spiste igår og fikk migrene, og idag begynner jeg å få, etter brus til pizzaen og EN dumlebit!!! Pleier normalt å ha det en til to ganger i måneden, og jeg hadde det forrige mandag også, så noe må det være. (Har besøk, ellers pleier jeg kun å kjøpe potetgull til meg selv på lørdagene..)
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Ja, ville forsøkt om det hjalp. Skulle ønske jeg hadde samme selvkontroll =/
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har fortsatt migreneanfallene mine tiltross for at jeg verken spiser sjokolade eller drikker brus. Nå røyker jeg riktignok, så jeg vet det er med på å trigge det til en viss grad. Allikevel er det nok fint å kutte ut alt som kan trigge slike anfall - så blir det nok forhåpentligvis bedre:) Og Spetakkel - alle har den selvkontrollen man vil:)
Adalis Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2008 har nesten ikkes pist sjokolade de siste årene. Klarte ikke når jeg var gravid, og ble litt avvendt da. Men utrolig at så lite skal gjøre så mye...
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Hehe, jeg tør nesten påstå at det blir noe annet igjen.... En litt annen avhengighet:p
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Javel? Jeg har sluttet å røyke, og det gikk helt fint. Er ikke så smart å uttale deg på vegne av alle andre, vet du. Og jeg har selvsagt den kontrollen jeg vil - var bare en flåsete kommentar til HI.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Tror faktisk jeg så et innslag på tv om kosthold og migrene en gang og at et sundt og variert kosthols uten snop og brus hadde redusert anfallene betraktelig på hun jenta de viste. Flink hvis du klarer å slutte;) Jeg spiser litt sjokolade til tross for at jeg ikke tåler melk lengre (tror jeg) Men den mørke sjokoladen jeg spiser inneholder ikke melk,hehe, så har bare byttet sort;)
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Hadde jeg virkelig gått inn for det, med all den viljen jeg har samt at jeg ville ofret mye av humøret mitt osv. på det, hadde jeg nok klart det jeg og. Jeg mener at man kan klare å slutte med alt om man vil. Så handler ikke om at jeg igrunn uttaler meg på vegne av alle andre:)
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #10 Skrevet 19. januar 2008 Sitat: Og Spetakkel - alle har den selvkontrollen man vil:) Hva betyr dette da? Høres litt sånn belærende ut for meg...
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #11 Skrevet 19. januar 2008 Jeg mente med det at du kunne klare det hvis du ville... Var jo ikke ment verken belærende eller frekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå