Gå til innhold

Smerter i skambeinet.. Flere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er liksom grusomt vondt :( Kjennes ut som konstant nedpress liksom..

 

Hodet er jo godt festet så, er ikke "festesmerter" :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også hatt vondt i skambenet de to siste dagene, spesielt igår. Grusomt vondt var det ikke.. men veeldig ubehagelig. Her har ikke hodet festet seg så jeg trodde kanskje det var det.

Skrevet

Eg og har vondt i det, kjenne det når eg ligge i sengo og ska snu meg, eller løfta opp beina for å ta av/på sokka/buksa... Trur det har med bekkenløsning å gjør? Føle at eg "rivne" fra kvarandre innvendig. ingen god følelse vertfall...

Skrevet

Ja! i tillegg til noe som kun kan beskrives som tidenes lyskestrekk:) venstrebeinet truer noengang med å svikte for sikkerhetsskyld. Hadde mange sånne episoder når bekkenløsningen var på det verste, men da satt smertene og svikten bak...

 

Merker veldig godt at hodet har sunket ned (vært festet i 10 uker allerede) så regner med at disse smertene kan tilskrives presset innenfra.

 

Gått inn i uke 41 i dag så jeg skal nok overleve til fødselen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...