Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Er liksom grusomt vondt Kjennes ut som konstant nedpress liksom.. Hodet er jo godt festet så, er ikke "festesmerter"
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 jeg har også hatt vondt i skambenet de to siste dagene, spesielt igår. Grusomt vondt var det ikke.. men veeldig ubehagelig. Her har ikke hodet festet seg så jeg trodde kanskje det var det.
Tasso Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Eg og har vondt i det, kjenne det når eg ligge i sengo og ska snu meg, eller løfta opp beina for å ta av/på sokka/buksa... Trur det har med bekkenløsning å gjør? Føle at eg "rivne" fra kvarandre innvendig. ingen god følelse vertfall...
Sannali Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Ja! i tillegg til noe som kun kan beskrives som tidenes lyskestrekk:) venstrebeinet truer noengang med å svikte for sikkerhetsskyld. Hadde mange sånne episoder når bekkenløsningen var på det verste, men da satt smertene og svikten bak... Merker veldig godt at hodet har sunket ned (vært festet i 10 uker allerede) så regner med at disse smertene kan tilskrives presset innenfra. Gått inn i uke 41 i dag så jeg skal nok overleve til fødselen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå