Gå til innhold

Muligens merkelig spm.. Men dere med stemødre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma døde når jeg var 6 år.. noen mnd senere fikk jeg ny stemor.. jeg har aldri kalt henne mamma.., men kalt henne ved navnet hennes..

Aldri falt meg naturlig og kalle henne mamma.. Jeg fikk da også en stebror.. Han var 2 år gammel når de flyttet inn hos oss.. Han kaller pappaen min for pappa..

Spm er altså kaller dere stemoren deres for mamma eller ved navn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller stepappa om det er det som er tilfellet.. =)

Skrevet

Navnet hennes.

Jeg har bare èn mamma ;o)

Skrevet

Han var 2 år gammel - og hadde han ikke en annen far falt det seg kanskje naturlig...?

Jeg har alltid kalt henne ved navn. Men, det gjør jeg egentlig med moren min og faren min og - bare at der kan jeg bytte litt på.

Skrevet

Jeg har ikke stemor, men er det... Og det ville vært veldig unaturlig for meg om han kalte meg mamma. Selv om mora hans hadde vært død. Han bruker navnet mitt, men kaller meg mamma når han snakker om meg til lillebroren sin:)

Skrevet

Nå lever mamman min da, men har alltid bare kalt stemoren min fornavnet hennes bare.

Skrevet

kan kanskje ikke sammenliknes, men jeg har fosterforeldre! og vi løste det slik: siden jeg var 11 år når jeg flyttet inn og hadde en mamma og pappa.. kaller jeg fosterforledrene mine for mor og far!!

de har alltid sagt at de ikke skal prøve å ta mine biologiske foreldres plass.. så derfor var det naturlig for oss!=)

Skrevet

Jeg fikk ikke stemor og stefar før jeg var 23 år så det hadde blitt litt unaturlig for meg. Meg uansett så kaller jeg foreldrenen mine med fornavn....så da naturlig nok også steforeldrene mine.

Skrevet

kaller stemora mi ved navn. har bare en mamma :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...