Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jeg er veldig lei meg for tiden, bor med kjæresten og har 1 barn sammen.. Jeg føler at jeg/vi blir nedprioritert av kjæresten min.. nå er jeg skikkelig lei, og sier at jeg vil gjøre det slutt, å flytte ut (noe jeg selvfølgelig ikke vil, men føler at jeg må gjøre det for min egen og barnets skyld, fordi jeg er lei av å bli tråkka på, ikke tatt hensyn til osv)....... Svaret jeg da får er at han ikke tror på meg, fordi jeg er slik... helt uten å trekke en mine... iskaldt.. hva i all verden bør jeg gjøre??! jeg vil innerst inne ikke gjøre det slutt, men når jeg sitter å gråter og forteller dette så får jeg den reaksjonen tilbake(som jeg skrev ovenfor..) Jeg kan jo ikke bety noe særlig for han da??
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Huff, det høres ut som du har det vanskelig.. Har du foreslått parterapi/rådgiving? Virker som situasjonen deres er ganske fastlåst slik du forteller, og det kan kanskje være lurt å få hjelp av en utenforstående. Det kan også virke som du sliter litt med dårlig selvtillit? Du skriver jo ingenting om hva som gjør at du føler deg nedprioritert og tråkket på, men uansett er dette noe dere må jobbe med slik at dere kanskje kan få det godt sammen igjen. Lykke til:-)
mammalade4 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Av det du skriver om reaksjonen hannes, så virker det som han har full kontroll på deg,. Han vet akkurat hvor han har deg og at du ikke kommer til å ta så drastiske steg. Du må ta et valg, leve som nå der du er misfornøyd, eller komme deg vekk og endelig få starte det livet du fortjener. Kanskje finne en som behandler deg som det du fortjener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå