Gå til innhold

noen som har hatt dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 14 nå og fikk plutselig blødning mens jeg sov. Var på ultralyd rett etterpå og ungen så ut til å ha det fint den bevegde på seg og hjerte slo. noen som har opplevd dette uten at det har vært noe galt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, jeg hadde kjempe blødning i uke 9, og var sikker på at det gikk galt. kom på ul, og alt var fint med den lille, så jeg fikk beskjed om å sykemelde meg og ta det med ro. legg deg ned å slapp av, det er sikkert bare et blodkar som er sprengt:)) lykke til. jeg er nå i uke 35 og alt er fortsatt vel.. bare sånn at jeg har fått det med også!!

Skrevet

jeg hadde en kraftig blødning når jeg var 11+4 uker, var på ultralyd og alt var bra. var på ny ultralyd 14 dager etter, hadde da hatt små-blødning fire dager i strekk i mellomtiden. alt var fortsatt bra på ultrlyd. nå er jeg 14+2 og har fortsatt små blødninger jevnlig, men leger og jordmor sier at noen gravide har det sånn uten at man finner årsak til det... så prøv å ikke bekymre deg for mye og følg rådene til legene. når jeg synes det blir vanskelig å ikke bekymre seg tar jeg frem ultralyd bildene og tenker på det jeg har lest her inne, at har man hatt blødning og babyen hadde det fint på ultralyd er det 90% sjangs for at alt vil gå bra!

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...