Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Ingen er da feilfrie, kan ikke bare folk lære seg det og akseptere det? Bak disse innleggene fra visse perfekte kvinner skjuler det seg en ikke perfekt virkelighet. Er det noen som skjønner hva jeg mener?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Tror det er mange som liker å "fyre opp" her jeg:-)) Bare morsomt det-må ikke ta alt så veldig alvorlig her inne:-))
Babyønske �� Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Hmm....... flere som er irritert etter å ha vært innom skravle og matportaldiskusjon nr ørten eller.....
Smånetta 14.mai Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Synes perfekt er ganske bra, jeg. Det er jo faktisk helt perfekt, når jeg tenker meg om.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Alle er forskjellig, det er det bare å akseptere. Synes du noen er "overperfekte", bare overse dem, da vel.
babygullz <3 vilde Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er feilfri jo;) Så trist du ikke kom med i gjengen du også...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 JEG er perfekt, perfekt kropp, hår, vekt, tenner, negler, klesstil, jobb, økonomi, bil, hus osv. MINE barn er perfekte i ALT MIN mann er perfekt på alle måter. Har du et problem med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå