lizaloo Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Hei. Sniker meg inn fra 1 tri. Hører ikke til her før onsdag, men jeg lurer på noe. Opplevde dere at symptomene forsvant litt eller mye når dere gikk inn i 2 tri? Jeg har hatt en del symptomer, hodepine, trøtt, litt kvalm og veldig ømme bryster. Men merker nå at jeg er litt bedre. Trodde man hadde ømme bryster under hele svangerskapet jeg? Er veldig glad i disse symptomene mine og kjenner at jeg friker litt ut når de er på retrett ( har 1 ma i februar) Håper flere kan svare meg:)
snuffin Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Du kan nok ta det helt med ro!! Jeg hadde det hvertfall på samme måte. Var skikkelig nervøs for ømheten i brystene forsvant, og jeg følte meg plutselig skikkelig opplagt!! Nå er jeg i uke 29, har litt ømme bryster. Ellers litt ryggvondt, trøtt og sliten. Nå blir det sykemelding. Så prøv og ikke være redd, men- bare nyt det- for nå går du inn i en fin periode i graviditeten. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg gikk hele første trimester og var livredd fordi jeg ikke hadde noen symptomer, og var overbevist om at det var noe galt. De ømme puppene "forsvant" i uke 9, og i uke 12-13 forsvant kvalme/uvelhetsfølelsen også (og sultfølelsen satte inn dessverre! Hjeeeelp!) Så nå er jeg pigg som ei loppe og magen beynner å bule ut. Sett knotten på UL i uke 14, alt så fint ut. Senke skuldrene du, og vær glad de ekle symptomene forsvinner. Vi er så forskjellige at det går ikke an å sammenlikne seg med alle her inne på BIM. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå