Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Siden igår kveld har jeg hatt ganske vondt i høyre,nederste del av magen..fryktelig ømt.. så ømt at det gjorde vondt å ha sex igår. Idagtidlig var det fortsatt vondt og jeg klarte ikke gå helt skikkelig, men nå har det altså gitt seg utover dagen, kjenner bare litt igjen av det.. Jeg har ALDRI kjent noe slikt før + at jeg har gått på p-piller i mange år, så jeg har aldri tenkt over når jeg har hatt EL før. Syklusen min er tullete, så jeg aner ikke når IKM er. Siste mens var 22.12-07. Så mitt spm er egentlig; kan det være EL eller festesmerter jeg kjenner?? Takknemmelig for svar;)
Endaenbabyønskes Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Jeg synes det høres ut som EL smerter, men det er jo litt lenge siden sist mens, så det kan jo absolutt være festesmerter!!!!! Jeg har alltid sterke EL smerter, slik du forteller. Men jeg har opplevd festesmerter og da er det mer vondt lenger ned mot underlivet. Tvi tvi!!!!!!!!
Endaenbabyønskes Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Målegge til at jeg har mistet de to gangene jeg har vært gravid, men ville bare fortelle at jeg har kjent både EL smerter og festesmerter.
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Etter jeg fikk igjen mensen etter fødsel, har jeg vært skikkelig øm og hatt vondt som du beskriver rundt EL-tider. Første gang skjønte jeg ikke hva det var.. Var også dritvondt å ha sex! Før jeg fikk snuppa mi merket jeg aldri noe til EL, skjønte ikke helt hva folk snakket om. Mens nå er det ømt, vondt med sex og jeg er nesten ekkelt hoven nedentil.
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2008 Ja, det er som du sier, - sjønner ikke helt hva folk snakker om smerter ang EL, heh.. og dritvondt med sex..Hmm..det må iallefall være en av to da..så da er det bare å kjøre på
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2008 Da må det være EL jeg har..for det begynner over skambenet og smertene stråler oppover på en måte! Johoo..første gang i mitt snart 23-årige liv jeg har merket El, hehehe.. kjempeteit, snakk om å være uoppmerksom på sin egen kropp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå