Gå til innhold

uff....slitsomme rebekka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor må de lage sånn sinnsykt slitsomme pipete stemmer på barnetv?? Får helt vondt i pappen jeg.Og Noe mer dustete enn rebekka finnes jo ikke.....en levende dukke som ble FØDT av et mennske liksom..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe helt enig:-) Den stemmen er drepen

Skrevet

hehehehe faktisk enig med deg,men ungene syntes jo det er spennende og kjekt. De forstår jo at det er til lagt, og nå er det for barn og ikke oss voksne det er lagt for.hehehehe men kjenner det også i pappen, hehehe

Skrevet

Jepp. Helt enig. Og i tillegg så er hun jo en skikkelig drittunge.

Skrevet

Helt enig!!! uffameg....:-))

Skrevet

Så enig, så enig! Den dukka kan du få billig av meg..

Desverre sitter datteren som fjetret foran skjermen når hun er på.. og hun er egentlig ikke noe tv-tryne! Så jeg lider meg igjennom.. Men helt forferdelig dukke og stemme!!

Skrevet

Hehe, synes stemmen er arti jeg =P

Liker også stemmen til den musa i "Bjørnen i det blå huset"...=)

Skrevet

Enig.

Har selv en 6 år gammel gutt som var klar for barne-tv i dag, og uttrykte straks han så det var Jubalong at: "HUFF, nå kommer hu slitsomme Rebekka igjen". sier vel litt.....................................

Skrevet

Helt forferdelig masete!!

Skrevet

Og så barnas supershow er kjempebråkete. De hyler og skriker!

Skrevet

Hverken 5-åringen eller 2-åringen her i huset liker Jubalong, så vi har begynt med at de får lov til å se en film eller spille spill/leke istedet for barnetv på lørdager. Samme gjelder når Uhu går, det er heller ingen slager her i huset. Men Barnas Supershow/Superjul var veeeldig populært her da, hos begge to.

Skrevet

Hele jubalong er elendig.. Så på i går morges hvor de to voksne skulle foreta seg et rekordforsøk.. Grøss som de hylte å styrte og bare fjotta rundt! Og rebekka!!!!!!!!!! Nei fy... løvblåser inne????????????????? Kjempeknall... NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lillegutt liker det ikke, så vi fant en film om Thomas istedet.. fy altså!

Skrevet

lillesøster på snart 8 sier at det er barnslig,og at barnetv skulle hatt noe der det skjer "skikkelige" ting...

ikke bare mas og styr fra det starter til de sier hadet....

Skrevet

savner portveien 2 og labbetuss! men nå skal det jo være moralmoralmoralmoral, er vel ulovlig å send en episode av sesam stasjon igjen. Rebekka gnååååler!

Skrevet

Herlighet, synes Rebekka er bra jeg. Og for fantasien og mangfoldets skyld, fantastisk at hun er en dokke med menneskeforeldre, noe det aldri blir stilt sporsmalstegn ved i programmet!

Lenge leve Rebekka og Jubalong!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...