Gjest Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jeg og en venninne har avtale om at vi skal slanke oss i lag..Hun skal stå brud i juni og det er motivasjonen vår, hun skal bli smell vakker i brude kjole,jeg skal se ok ut i min kjole.... Til nå har jeg gått ned 5 kg siden romjula.... Jeg har kutta ut ALT snop og brus, i uka.Jeg koser meg litt lørdagen,det må jeg for å klare dette.... Jeg bruker ergometer sykkelen flittig, sykla 4mil idag,brukte 106 minutt så sykler ikke så kjapt,men det må hjelpe,har gått ned 4 cm over rompa på 2 uker.... Hehe det har visst gått meg til hodet, for dette skal jeg VINNE, jeg skal ned 15kg til,minst....Håper jeg klarer det....Har derfor ikke så mye tid å bruke her inne,sykler den bort.... Har ikke glemt dere altså.....Er bare opptatt av aksjon ned i vekt:0)
dritgrei hei hei! Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Jeg vil gifte meg en gang til jeg også... det hadde vært artig!!! Da skulle jeg også ha gått ned noen kilo, det r bar eddet at jeg burde vel strengt tatt gå opp noen før jeg går dem ned, for jeg kan jo ikke slanke vekk en hel baby liksom, selvom det er fristende... jeg føler meg allerede som en elefant, og folk jeg møter på min vei mener jeg skal føde om kun kort tid... joda det er jo bare fire mnd igjen :-) herre min hatt... men de har rett jeg er en hvalross.... men når denne babyen er ute, da vil jeg ikke bare ned i vekt, jeg vil blir stram og sterk! Tenk å bli stram og sterk, det hadde vært artig! tynn og spretten liksom ... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm det hadde vært noe det ;-) Lykke til jenter, jeg syns der eer suverent flinke... jeg lever med en slanker i hus, og jeg syns jammen han er ganske flink også, men jeg ser hva det krever av disiplin både av han og og av meg... Flinkaser!!! 4 mil på ergometersykkel står det respekt av... jeg frå høy puls av å gå opp trappa :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Wow, det er jo kjempebra da!! 5 kg siden romjul..............det står det respekt av! Og 4 mil, er jo herfra til Oslo nesten det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg blir sliten av å kjøre bil den strekken jeg;-/ Stå på - dette klarer du og vi skal HEIE deg frem til målet!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du er FLINK FLINK FLINK!!!
Karomamma Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Utrolig bra, du er jammenmeg kjempeflink!!! Stå på videre (jeg er bare littebittegranne misunnelig og har littebittegranne dårlig samvittighet....)
Sunshine2222 Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Og jeg kjente jeg fikk et puff i rompa, og har mailet helsestudioet for å avtale time, TAKK!!
kristin2 Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Så flink du er Helt imponert jeg. Viser at med viljestyrke kan man få til mye og du har jo virkelig fått resultater på kort tid må jeg si. Hvor mye trener du? Hver dag? Uff, jeg sitter her med en alt for dvask mage. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å bli strammere. Er slank i kroppen ellers men har et trailerdekk rundt livet og det trives jeg ikke med. Finner jo ikke klær som passer bare pga den magen. Trener kondisjon og styrke, men syns ikke jeg ser noen resultater, spiser også relativt sundt. Må vel bare innse at jeg må trene enda hardere, gosh... Lykke til med treningen videre
♥Snulder Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Stå på! Du er jammen flink! Her er det dessverre potetgullposen som vinner....hver gang;=)
Natteravnen* Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Du er kjempeflink! Trur nok du er blitt litt hekta, men det er en god fordel syns no eg, blir lett slik sjøl.... Trur nok du klarer å nå måla dine, 5 kg alt er no heilt suert! stå på, dette er godt jobba!
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Heisann ,jeg pleier å sykle på ergometer sykkelen annen hverdag eller hverdag,alt etter som jeg har tid.Pleier å sykle ca 90 minutter.. NÅ er jeg syk så har ikke fått sykla siden mandag, nedtur... Men jeg har gått ned 6 kg siden romjula og mange cm så motivasjonen er enda sterk. Takk for heiing og lykke ønskninger...:0) Har spist knekkebrød istedet for brødskiver og har kutta ut alt av snop og brus andre dager enn lørdag...Drikker ikke sukkerfrie brus heller.
Gummelillan Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Så flink du er!!! Heia, heia, heia, er sikker på at både du og venninnen din vil stråle i juni!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå