Gå til innhold

Arg...Vagina som suger inn masse luft...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli litt lei av dette her... 4 mnd siden fødsel nå å vagina suger inn luft hele tiden... Plutselig helt uten videre kan jeg "prumpe" med den... Utrolig flaut hvis det er i offentlighet...:-/

Etter sex er det helt ekstremt... Når skal dette gi seg egentlig?

Eller gir det seg noen gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt! Dette lurer jeg også på!

Skrevet

Slik har jeg det og, tror det er veldig vanlig. (9 mnd siden fødsel)

Skrevet

Haha, ja jeg sliter også med dette, særlig under sex da. Har fått mang en kosestund ødelagt fordi jeg syns det er ekkelt og detter helt ut av stemninga..

Snart ett år siden fødsel her, men må si det blir sjeldnere og sjeldnere. Kan knipeøvelser hjelpe noe på det kanskje?

Skrevet

Dettte plagdes jeg med før fødsel også.....

Skrevet

Her er det like ille enda, 10 mnd etter fødsel. Skal snart til gyn, blir GAL av det her.......

Skrevet

Kom over innlegget og selv om jeg ikke hører til her så måtte jeg svare, Jeg plagdes også en del med dette før fødsel, men nå etter fødsel er det som dere sier over, FLAUT.. Flaut med sex, flaut dersom lufta kommer ut i offentlighet og lager prompelyd osv.. Gutten min er 17 mnd og det er fremdeles slik:(

Skrevet

tror det er enkelte stillinger som gjør at det kommer luft inn.

for min del er det når han tar meg bakfra

Skrevet

Utrolig plaget med dette jeg også..

9 mnd siden fødsel nå.

Men det som er, er at når vi bare bruker misjonær kommer det ingen luft inn. så tror nok det har mye med stilling osv å gjøre? også om penis blir tatt helt ut og inn igjen (eller helt på kanten, så inn igjen) slik at det blir dyttet mye luft inn.

Har aldri vært plaget med dette tidligere, og er bare under/etter samleie nå.. men tror det er mange som er plaget med dette etter fødsel?

Selv ler vi igrunn bare litt av det:P

Skrevet

dette sliter eg med...før og etter fødsel...trur det hjelpet å føre inn penis mens du ligger mest mulig flatt....deretter innta andre stillinger mens penis er inne:) vanskelig,men det hjelper...min mann erter meg og sier at eg prumper når vi har sex:)

Skrevet

Googlet litt på det for deg, og dette fant jeg bla.

"Når jeg har sex er det akkurat som om skjeden min suger til seg luft, som den siden slipper ut i form av lyder som kan forveksles med prompelyder. Dette er meget pinlig og har gjort at jeg ikke lenger tør ha sex. Jeg tør ikke si det til min nåværende sexpartner, fordi han er en akkurat påbegynt sommerflirt. Vi har bare hatt sex en gang, og da oppstod dette problemet som vanlig, tror ikke han hørte det, heldigvis.. Men etter det har jeg ikke turt å ha sex med han og det har blitt mange dårlige unskyldninger, er redd for å miste han..

Er det noe jeg kan gjøre med dette sex hemmende problemet? Noen øvelser jeg kan ta for eksempel??

Håper på et raskt svar med en goe løsning på problemet....!!

Svar fra Kvinnelegen:

Det er noen ganger at skjeden suger inn luft og gir slike lyder, det kalles garulitas. Jeg anbefaler at du snakker med kjæresten din om dette, det er ikke så sjelden fenomen. Det kan ha med spenninger, hos kvinner som har født barn, kan det være at skjeden blir litt for vid, men hos deg som er så ung er ikke det tilfelle. Dersom det vedvarer, anbefaler jeg at du blir vurdert hos gynekolog, men jeg tror ikke det er nødvendig, dette blir bedre med litt mere trygghet i og erfaring."

For noen blir det bedre ved å trene opp musklene i bekkenbunnen, bare så det er lagt til c",)

Skrevet

Tusen takk for svar...!

Var vist ikke alene med dette problemet nei!

Men du som skrev at du skulle til Gyn nå, pga det har holdt på i 10 mnd.

Hva kan dem gjøre? Er det ett slags inngrep?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...