vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 babyen min sparket på utsiden for første gang jippi.. kjente noe lignende før idag men var ikke helt sikker, men NÅ er jeg det..... hadde hånden min akkurat der jeg skulle når h*n sparket er 18+3 og nå gleder jeg meg virkelig til å kunne kjenne det oftere altså
liten spire Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 gratulerer utrolig morsomt når man kjenner liv lykke til
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 det er dette jeg har gledet meg så mye til og nå er dagen her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå