Gå til innhold

Æsj, for en dag.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lørdag og sol, men fy f... for en dag.

Har bare så lyst til å legge barna nå, men det er litt for tidlig.

Så her går jeg og teller minuttene og timene og vet at etter barne tv så er det ikke lenger til.

Hvorfor skulle dagen være så innmarri lang i dag???

Det er faktisk første gang jeg har opplevd det på lenge.

Mine dager pleier å gå så fort som bare det, men akkurat i dag går den som snegle akkurat som den aldrig kommer til mål.

Skjønner hvorfor ikke jeg er så sliten heller. Vi som bare har vært ute i ca.1 1/2 time og vi har ikke stresset så mye heller.

Unnskyld barna mine. Mamma er bare litt sliten i dag, men det kommer en ny dag i morgen og da håper jeg at den blir bedre. Det lover mamma. Unnskyld for at mamma har ødelagt lørdagen deres. Lørdagen som vi bare skal koser oss og har det hyggelig sammen.

Unnskyld................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik kan det gå, trøst deg med at neste dag blir bedre. Samme med neste helg :)

 

Sender en klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...