Gå til innhold

Mulig jeg er dum men.. svangerskapskløe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klør dere på magen da? Jeg klør som en helt på magen har gjort det i mange måneder. Smører og smører med kremer som jordmor tilbyr med de hjelper ikke. Nå har jeg også begynt og få sånne røde flekker som ser ut som eksem nesten. Er dette svangerskaps kløe?

Eller klør jeg bare fordi magen vokser.. ?

Prøver og la vær og klø hvertfall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DYTT!!!!

Skrevet

Svangerskapskløe er først og fremst på bena og henda tror jeg (uten at jeg er 100% sikker på det...)

Kløe på magen er vel mest at huden strekker seg mye og fort?

Skrevet

Jeg har surfa litt rundt i dag, og denne linken var mest ryddig:

http://praksis.sir.no/PN/pn0908.htm

Jeg fikk helt akutt og kraftig kløe under beina da jeg bare satt rett opp og ned i sted, stakkars mannen min måtte hjelpe meg å klø mine sure tær... så jeg tror nok at jeg ringer jordmor/lege på mandag og ber om en blodprøve, for sikkerhets skyld.

Skrevet

jepp klør som f... på magen, fått røde prikker, på begge sidene liksom...fikk det for ca en uke siden.

Skrevet

Hos meg startet det med små nupper som klødde på magen og ryggen, etterhvert fikk jeg disse på bein og armer også, mens det gikk over på mage og rygg. Skikkelig irriterende, klør akkurat som myggstikk. Får fortsatt noen nye hver dag fra albuen og ned til hendene eller fra knærne ned til føttene. Legen min mente det var en form for svangerskapskløe, men sa ikke no mer enn det om det. Har vart ca 2 uker nå, men er mye bedre enn det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...