ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Lurer på om Didrik har fått det nå. Han har vært skikkelig grinette de siste dagene og holder seg ganske ofte til venstre øre. Tar aldri til det andre øret. Har ikke feber, men er som sagt veldig sur. Skriker når vi legger han på golvet for å leke, skriker når han skal sove, skriker når vi skal vi skifter bleie. Det gjør han nesten aldri ellers, er stort sett en blid og fornøyd unge, men de siste dagene har vært skikkelig slitsom. Jeg kan ikke gå noe sted uten at han begynner å skrike. Aldri vært slik før. Så er det dette øret da som han holder seg så masse i. Har dratt så mye i det at han fått sår øverst på øret. Kan det være ørebetennelse? Når jeg ser inn i øret ser jeg ingenting, ikke noe verk elr noe da, men..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Det kan det være, jeg ville dratt på legevakta. Da jeg hadde ørebetennelse for noen uker siden orket jeg ikke å vente til jeg kom hjem til Ål, så fikk kranglet meg til en time på legekontoret tiltross for at det var fullt der. Og dette er jo et barn. Det er utrolig vondt. Sjekk han tror jeg er best Lykke til.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Ringer nok legevakten å hører ja tror jeg. Men han er blid i perioder da, men sover dårlig på både natten og dagen. Du.. Forresten, sender deg en pm jeg. Lurer på noe se hehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Ja, gjør det Best for dere alle, istedenfor å lure
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå